Pagina 1 van 1
is de Akai AA-10-20l wat?
Geplaatst: ma 29 mar 2010, 22:20
door deadly-syndrome
hallo allemaal, ik ben van plan een Akai AA-10-20l te kopen, nou kan ik er eentje voor rond de 10 euro kopen, en is mijn vraag, is dit een beetje een fatsoenlijke versterker? specificaties kan ik zo niet vinden, kan iemand mij verder helpen hiermee?
Re: is de Akai AA-10-20l wat?
Geplaatst: ma 29 mar 2010, 23:02
door mipo
Lijkt mij een uitprobeerprijsje.. vragen staat vrij maar zelf uitproberen levert je meer (wetenschap) op uiteindelijk
Re: is de Akai AA-10-20l wat?
Geplaatst: di 30 mar 2010, 12:52
door KILLorBE
Volgens mij bedoel je de AA-1020L receiver?
Tja, voor ongeveer €10 daar kun je geen buil aan vallen, het is nog het 'betere' spul van Akai voordat ze plastic gingen gebruiken.
Volgens mij is hij een watt of 20-25 (De 1010L is 14W en de 1030L is 30W), op hifiengine kun je de specs voor de 1010L en 1030L vinden, hoogstwaarschijnlijk ligt de 1020L er wat specs betreft ergens tussenin.
Re: is de Akai AA-10-20l wat?
Geplaatst: di 30 mar 2010, 22:49
door deadly-syndrome
oke, nu weet ik niet meer wat ik moet kiezen, ik heb vandaag ook een leuk aanbod gekregen van een rcf am860 versterker, voor 30 euro, die man waar ik de akai van zou kopen heeft een ander iets hoger bod gekregen, en wil ook ongeveer 30 euro, welke zal ik kopen, wat lijkt jullie het beste, aangezien ik niet heel veel verstand heb van versterkers?
Re: is de Akai AA-10-20l wat?
Geplaatst: do 01 apr 2010, 15:19
door bartsegers
Ik heb goede ervaringen met RCF speakers.
Niet dat je er wat aan hebt, maar ik schat de RCf wat hoger in.
Is wel een oudje he ?
Re: is de Akai AA-10-20l wat?
Geplaatst: do 01 apr 2010, 22:34
door deadly-syndrome
ja.. toch maar van die koop afgezien, ik had rcf over deze versterker gevraagd, en ik kreeg ook netjes snel bericht terug, met alles wat ze daar er nog over konden vinden, schema's gebruiksaanwijzingen en alles, alleen was het meest in het italiaans

versterker kwam ergens uit de 70's

ik heb een JVC AX-E71 verserker gekocht, met alle andere dingen erbij

best een leuk versterkertje, ik heb hem gratis van een vriend overgenomen
