Pagina 1 van 1
Conditie buizen
Geplaatst: zo 21 mar 2010, 21:06
door ssander
Beste ls,
Ik ben bezig met het opknappen van een oude buizenversterker.
Hoe kom ik er achter wat de conditie is van de oude buizen?
Sander
Re: Conditie buizen
Geplaatst: zo 21 mar 2010, 23:11
door RobertD
Ken je iemand in de buurt die in het bezit is van een buizentester?
Misschien een goeie voor de Zelfbouwdag, iemand met een tester die voor anderen gaat testen.
Re: Conditie buizen
Geplaatst: di 23 mar 2010, 8:52
door sevenup
ssander schreef:Beste ls,
Ik ben bezig met het opknappen van een oude buizenversterker.
Hoe kom ik er achter wat de conditie is van de oude buizen?
Sander
Als je de verzendkosten wil betalen kan ik ze wel voor je testen op een AVO MKIV buizentester

Re: Conditie buizen
Geplaatst: wo 24 mar 2010, 13:12
door molekuul
Waar woon je ergens SSander?
kan de buizen altijd op de AVO MK IV zetten.
groeten uit Tilburg
Re: Conditie buizen
Geplaatst: do 06 mei 2010, 19:43
door ssander
Beste molekuul en sevenup,
Excuus voor het late antwoord, ben een tijdje offline geweest.
Onwijs bedankt voor het aanbod.
Ik ben door de weeks in breda, dus kan na m'n werk zo een keer naar Tilburg rijden.
Anders via de email iets afspreken?
Mijn adres is: sanderveltman -at- gmail.com
Groeten Sander
Re: Conditie buizen
Geplaatst: do 06 mei 2010, 20:12
door ray5150
Hier doe je het ook al!
ray5150 schreef:zet nou niet je email hier zo neer, voor je het weet word je overspoeld met viagra aanbiedingen.
Is het niet veel makkelijker om alles in één topic te houden?
Het word wel erg onoverzichtelijk zo...

Re: Conditie buizen
Geplaatst: do 06 mei 2010, 20:47
door BertDB
de zelfbouwaudio dag is in breda..
er is vast wel iemand die z'n tester wil meebrengen voor je (als er nog plaats in de auto's is

)