Pagina 1 van 1

Beetje traag?

Geplaatst: zo 28 aug 2005, 19:30
door Wowly
Soms laadt zelfbouwaudio.nl of pagina's van het forum erg (!) traag bij mij, soms gewoon snel. Ik heb dit echter zelden bij andere site's (supersnelle breedbandverbinding).

Watskeburt?????

Geplaatst: zo 28 aug 2005, 19:32
door JuuL
me2

Geplaatst: zo 28 aug 2005, 19:54
door Henkjan
ik gok dat t nog wat te maken heeft met de DOS aanval van vorige week. is in elk geval wel sinds die tijd zo... traag is overigens wel een understatement :(

Geplaatst: zo 28 aug 2005, 22:23
door Martijn M
hier hetzelfde.. wilde henkjan al pm'en, maar bedacht dat hij er zelf ook wel van op de hoogte zou zijn :P zal het binnenkort weer sneller gaan? :lol:

Geplaatst: zo 28 aug 2005, 23:17
door Wijx
ben al blij als het connecten lukt

Geplaatst: ma 29 aug 2005, 1:25
door DIY_Freak
Idem. Gokje: is het forum tijdelijk naar een digitaal verdomhoekje geplaatst wegens bandbreedte overschrijding? Of zijn de scriptkiddies weer terug van vakantie...

Geplaatst: ma 29 aug 2005, 10:33
door Henkjan
bandbreedte overschrijding zal t niet zijn, de server waar we nu nog op staan was vroeger voor Audiforum (die zijn al verhuisd naar een nw, wij binnenkort ook) en die verwerken meer traffic per uur dan wij per week denk ik. maar er wordt aan gewerkt dus, zogauw als Sander tijd heeft gaan wij ook over naar de nw server, en dan zou de snelheid weer dik OK moeten zijn

Geplaatst: ma 29 aug 2005, 10:45
door Sander
ik probeer ZBA nog voor het einde van de maand te kunne verhuizen... door wat dingetjes heb ik er nog geen tijd voor gehad helaas :(

Geplaatst: ma 29 aug 2005, 10:47
door SARK
Sander schreef:
door wat dingetjes heb ik er nog geen tijd voor gehad helaas
Wat is dat nou ..... geen tijd :?: ..... daar heb ik nou nooooit last van :oops:

Geplaatst: ma 29 aug 2005, 12:34
door DIY_Freak
SARK schreef:
Sander schreef:
door wat dingetjes heb ik er nog geen tijd voor gehad helaas
Wat is dat nou ..... geen tijd :?: ..... daar heb ik nou nooooit last van :oops:
:lol:

Geplaatst: vr 02 sep 2005, 15:00
door Martijn M
site is bij mij vandaag weer snel!
goed werk Sander

Geplaatst: vr 02 sep 2005, 22:47
door JuuL
Nou, hier is hij soms nog vreselijk traag hoor.

Geplaatst: za 03 sep 2005, 9:43
door Sander
site is nog niet over, we wachten nog op de DNS change ..

Geplaatst: za 03 sep 2005, 12:35
door Pjotr
Doe je best Sander :)

Toch is het raar, op het ene moment geen vuiltje aan de lucht en op het andere moment krijg ik time-outs.

Afijn als het nog steeds met die DDOS aanvallen te maken heeft kan ik het wel begrijpen. Zijn lastig te tackelen dingen.

Suc6 iig