Pagina 1 van 1
Nagalm
Geplaatst: zo 26 sep 2004, 11:24
door SARK
ECHO ECHO ECHO ECHO ECHO ECHO ECHO ECHO ECHO
Klinkt best leeg, hiero

Geplaatst: zo 26 sep 2004, 12:51
door Edo
Ja, denk dat er weinig mensen zich bezig houden met de akoustiek van de luisterkamer....
Ik trouwens ook totaal niet. Het staat vol, klinkt perfect en m'n vrouw wordt gek als ik basstraps neer ga zetten of dempingplaten an de muur/plafond ga plakken. Nee, prima zo.
Geplaatst: zo 26 sep 2004, 12:57
door SARK
Klopt helemaal, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel wat water bij de wijn doe als het om de akoustiek gaat ... ik heb er wel aan gedacht om een diffusor te vermommen als "kunstwerk" maar of ik dat ook in de praktijk breng

ik denk het niet.
Geplaatst: zo 26 sep 2004, 14:27
door Henkjan
misschien aan t plafond hangen met wat lampen eraan en dan zeggen dat t van Jad de B is

Geplaatst: do 25 nov 2004, 21:20
door TL
wet eerste golffrond, dempen 1 meter voor de speaeker, met bv zijpanelen, een kleedje...ed
