Pagina 1 van 1
ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 22 feb 2010, 10:34
door b_force
De nieuwe luisterdag zit er weer aan te komen en iedereen wil daar natuurlijk naar toe
Helaas heeft niet iedereen de beschikking over een auto (of rijbewijs), of is het handiger, goedkoper of gewoon leuker om met iemand mee te rijden.
Zoek je nog een carpool partner?
Heb je een plekje over?
Meld je hier

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 22 feb 2010, 16:38
door ray5150
Bij mij kan er wel iemand mee uit de omgeving Den Haag...
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 22 feb 2010, 19:52
door BertDB
Ik vertrek vanuit België.
Mensen die rond de verkeersas E34 (knokke-Antwerpen vanaf Assenede) wonen of vanaf Antwerpen richting Breda kunnen ook meerijden met mij

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 22 feb 2010, 20:04
door ray5150
Inmiddels 1 plek vergeven aan b_force, nog 1 zitplek over...
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 22 feb 2010, 21:28
door MichaelB
Aangezien ik ook weer ga, kan er iemand meerijden vanuit Soest of kan ik iemand langs de route oppikken.
Ik ga waarschijnlijk de hele dag.
Dit is de route die ik rijd:
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: di 23 feb 2010, 16:02
door TH0M
Zijn er nog mensen uit (de buurt van) Arnhem die gaan of graag willen gaan? Ik ben wel van plan te gaan. Ik ga dan alleen overdag, aangezien ik savonds nog andere verplichtingen heb. Eventueel zou er nog 2/3 man mee kunnen
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: di 23 feb 2010, 16:42
door ray5150
en het laatste plekje is vergeven aan Boppo84.
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: wo 24 feb 2010, 0:21
door mischa72
Ik rij vanuit Munstergeleen (Sittard) naar Breda via Weert, Eindhoven en Tilburg.
Op dit moment heb ik nog 3 (edit: 1) plekjes over, maar ik verwacht wel een paar mensen die mee willen (ik heb op de audioclubavond wat mensen warm proberen te maken). Nieuwe aanwas volgt !
Ik heb mijn auto vol. Carpool ten top !
Meerijders:
Heino vanuit Munstergeleen
Markinton vanuit Munstergeleen
Hanselchen vanuit Nederweert (McDonalds ???)
Groeten,
Mischa
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: wo 24 feb 2010, 19:43
door koifarm
Ik rij vanuit Nieuw Amsterdam ( Drenthe ) en heb nog wel ruimte in de auto om mensen mee te nemen.
Ronny
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: di 09 mar 2010, 13:34
door fluppie
Ik vertrek of vanuit Schilde, of vanuit Antwerpen naar Breda. Ik heb nog
3 2 zitplaatsen ( in het geval er geen speakers en woofers worden meegebracht ), anders is het nog
1 0 zitplaatsen

.
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 15 mar 2010, 17:17
door AatV
Ik vertrek vanuit Delft naar Breda.
Heb nog genoeg plaats voor hetzij personen- dan wel goederenvervoer.
groeten,
Aat
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: za 01 mei 2010, 14:26
door Henkjan
is er iemand die een kleine luidspreker (needle center) kan meenemen van Breda naar de omgeving van Zwaag in Noord Holland?
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: wo 12 mei 2010, 21:07
door MrCaBLeGuY
Henkjan schreef:is er iemand die een kleine luidspreker (needle center) kan meenemen van Breda naar de omgeving van Zwaag in Noord Holland?
Niemand die in deze buurt komt ? Of wellicht Zaandam? (en voor mij een needle center kan meenemen van Henk Jan)
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: wo 12 mei 2010, 21:50
door sjons
Ik rij in m'n eentje vanuit Friesland richting Breda, preciese route is nog niet bekend (of door de polder of door noord-holland), eventueel kan er 1 persoon mee. 2 zou misschien ook nog lukken, maar veel extra ruimte is er niet in mijn golfje... (neem zelf ook nogal wat in).
En waarschijnlijk gaat die center met mij mee terug richting zwaag...
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: wo 12 mei 2010, 22:27
door MrCaBLeGuY
Ik dank Sjons van harte!
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: vr 14 mei 2010, 10:11
door mischa72
Heren
Waarom alleen mensen carpoolen ?? Ik breng voor Henkjan de Nescio mee.
Is er iemand die langs Middelharnis (Zeeland) komt of er in de buurt woont? Ik kan van iemand een setje veren lenen om onder mijn hobbyproject (zie avatar) te passen, alleen woont die een slordige 200km bij mij vandaan.
Mocht er iemand zijn die deze op zou willen pikken, ik hoor heel graag van je.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: vr 14 mei 2010, 10:19
door Henkjan
mischa72 schreef:Waarom alleen mensen carpoolen ?? Ik breng voor Henkjan de Nescio mee.
ik zet de mensen wel aan t rijden geloof ik

Sjons transporteert al die Needle center naar MrCableGuy, AatV neemt (alweer) mijn eigen spul mee terug naar 010/015. nu moet ik nog iemand uit t oosten aan t rijden krijgen

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: vr 14 mei 2010, 10:50
door mischa72
Henkjan schreef:mischa72 schreef:Waarom alleen mensen carpoolen ?? Ik breng voor Henkjan de Nescio mee.
ik zet de mensen wel aan t rijden geloof ik

Sjons transporteert al die Needle center naar MrCableGuy, AatV neemt (alweer) mijn eigen spul mee terug naar 010/015. nu moet ik nog iemand uit t oosten aan t rijden krijgen

Henkjan,
Als ik het niet graag voor je deed, had je iemand anders moeten zoeken
Je hoeft je niet bezwaard te voelen. Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
Groeten,
Mischa
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: vr 14 mei 2010, 10:52
door Henkjan
mischa72 schreef:..... Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
een metertje krentewegge?
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: zo 16 mei 2010, 21:28
door AntonZ
Ik kan zelf niet naar Breda komen, maar zou ook gebruik willen maken van de mogelijkheid om wat spulletjes mee te geven. Gaat er iemand vanuit Noord-Holland naar Breda, en heeft die ruimte om wat breedbandertjes (flink wat) mee te nemen van Mischa? Ik woon in Alkmaar, kan ze gemakkelijk weer afhalen zo grofweg in de driehoek Amsterdam - Hoorn - Alkmaar.
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 17 mei 2010, 16:57
door Boppo84
Wegens het bekomen van een oude hatchback, heeft ray5150 weer een plekje vrij en heb ik 3 vrije zitplaatsen in de aanbieding.
De heenweg vanuit wassenaar, de terugweg naar Amsterdam via Utrecht (zie kaartje).
Laat maar weten als je mee wilt liften.
Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 17 mei 2010, 21:33
door Barry2001
Henkjan schreef:mischa72 schreef:..... Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
een metertje krentewegge?
Oost present hier, roept u maar

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: ma 17 mei 2010, 22:15
door Henkjan
Barry2001 schreef:Henkjan schreef:mischa72 schreef:..... Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
een metertje krentewegge?
Oost present hier, roept u maar

een metertje krentewegge ajb

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic
Geplaatst: vr 21 mei 2010, 14:25
door k.p.
Graag ben ik ook van de partij! Nu is het voor mij heel goed mogelijk om met het OV te reizen naar Breda. Zijn er meer mensen die vanuit de buurt van Enschede met het OV reizen? Of is er nog iemand die met de auto gaat en een reisgenoot zoekt? Laat het dat dan nog even horen. Voor de terugreis wou ik koifarm vragen of hij nog een plaats over heeft. De rest van het weekend breng ik in Klazienaveen door dus Nw'adam is dan al een heeeel eind in de richting:).
Gr Kevin