Pagina 1 van 1
ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Geplaatst: do 18 feb 2010, 12:37
door hrscharft
Het is al weer een poosje geleden dat ik hier wat over heb laten horen maar ze staan al een poosje te spelen nu. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben
Hieronder een bouwverslagje met de nodige foto's
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.
Geplaatst: do 18 feb 2010, 12:41
door hrscharft
To Do:
-Polijsten van de luidsprekers voor dat beetje extra glans nog. Dit is gewijzigd in weer afschuren en Fineren.
-Frontjes met luidsprekerdoek maken (de moed nog niet voor gevonden). Gereed.
-Logo zien te bemachtigen (aluminium versie van mijn avatar).
-misschien stabielere voet maken Gereed.
Mede met dank aan Interficior/Camiel voor het meten.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.
Geplaatst: zo 23 jan 2011, 16:56
door hrscharft
Hierbij even een update over de kasten.
afgelopen weekend druk in de weer geweest met de schuurmachiene, bovenfrees en een stuk 5 mm aluminium.
De eerste kast is nu klaar om geplamuurd en gefineerd te worden.
helaas is er aan een kant wel een klein frees foutje ingelopen

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.
Geplaatst: do 27 jan 2011, 23:20
door hrscharft
Bij deze nog even een update over de voortgang van de metamorph.
Vanavond lekker in de weer geweest met fineer een strijkbout en een schuurblokje en dit is het resultaat.
1 zijde helemaal af
@martijn.
wat dat kleurverschil betreft is denk ik een combinatie van vettige vlekken en een flitser op de camera.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Geplaatst: za 12 feb 2011, 18:57
door hrscharft
Eindelijk af.
Nu weer lekker luisteren.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Geplaatst: vr 14 okt 2011, 5:33
door hrscharft
Weet niet helemaal of het update waardig is maar toch nog even een plaatje zoals het er tegenwoordig bij staat. Incluisief nieuw audio meubel.
Groet.
Harm.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Geplaatst: di 18 okt 2011, 21:43
door hrscharft