Pagina 1 van 1
Seas W15 CH001 Excel
Geplaatst: wo 10 aug 2005, 23:32
door RobT
Zie ik deze units voor 1 euro aangeboden op Ebay, da's wel erg goedkoop. Ik vertrouw het zowat niet. Wat denken jullie daarvan?
Rob

Geplaatst: wo 10 aug 2005, 23:43
door vigier
Dan gaan ze niet voor 1 euro weg, maar is dat het openings bod. Waarschijnlijk wordt er pas in de laatste 5 minuten voor sluitingstijd geboden...
Groet
Geplaatst: do 11 aug 2005, 11:45
door Henkjan
maar als je mazzel hebt kan je ze voor weinig krijgen. volgen dus en kort voor sluiting bieden wat je er voor overhebt
Geplaatst: do 11 aug 2005, 13:10
door RobT
Okee, ik ga het eens volgen, maar je moet dus wel erg snel zijn op het eind.
Bedankt voor jullie reacties.
Geplaatst: do 11 aug 2005, 13:26
door voodooless
RobT schreef:Okee, ik ga het eens volgen, maar je moet dus wel erg snel zijn op het eind.
Bedankt voor jullie reacties.
Yep, Gewoon tot de laatste 30 seconden wachten, en dan idd goed opletten wat er allemaal gebeurt

Re: Seas W15 CH001 Excel
Geplaatst: di 23 aug 2005, 10:56
door telefunken
RobT schreef:Zie ik deze units voor 1 euro aangeboden op Ebay, da's wel erg goedkoop. Ik vertrouw het zowat niet. Wat denken jullie daarvan?
Rob

ik heb even nagekeken op ebay.
ik koop al 2 jaar via ebay spullen,maar deze gast vertrouw ik niet.
ik kan bij die gast niet zien wie er bied en de 2 andere spiekers die hij verkoop kom ik niet bij.
ook wat hij al in het verleden heeft verkocht kan ik niet naar kijken(en dit is toch echt de eerste keer dat ik daar last van heb)
en vaak als je kunt bieden dan is er al overboden,ik ga ervan uit dat dit dan dezelfde persoon is onder een andere naam.