Pagina 1 van 1

Voorstellen maar...

Geplaatst: ma 18 jan 2010, 20:17
door Ewald
Hallo,

Al enige tijd heb ik interesse in het zelf maken van een versterker.
Aangezien ik een paar collega's heb die in de pauze op het bureau voor mij een gitaar buizen versterker aan het maken zijn is nu definitief het virus overgeslagen. 1 van die collega's is hier ook al op het forum actief en verwees mij hier dus ook naar. Ik wil rustig beginnen wat dingen bij elkaar te verzamelen voor een niet al te ingewikkelde buizenversterker. Voorlopig ben ik ook nog wel even bezig met lezen. want er staat erg veel interessants op het forum :).

Groet,
Ewald

Re: Voorstellen maar...

Geplaatst: di 19 jan 2010, 21:48
door Henkjan
welkom!