Pagina 1 van 14
[LIDL] Aanbieding zaagtafel (ALLEEN REGIO 3)
Geplaatst: di 05 apr 2005, 20:05
door sphere
ALLEEN REGIO 3, http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/. ... egio.index
Een tafelzaag bij de Lidl:
http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c ... -tafelzaag
Wel leuk voor de DIY'ers misschien. Helaas woon ik zelf in Den Haag, dus ik kan hem niet bekijken.
Geplaatst: di 05 apr 2005, 20:12
door Pjotr
Zaagblad: 210 x 1.4 x 2.2 mm.
Dat is wel een poppentafeltje zeg

aanbieding in ALDI belgië
Geplaatst: wo 10 aug 2005, 10:59
door pieter pan
bij aldi belgie:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm
voor 15,99€ (op de site naar aldi actueel gaan en dan naar vanaf 10/08/05)
Re: aanbieding in ALDI belgië
Geplaatst: wo 10 aug 2005, 19:53
door richard
In nederland is deze in de aanbieding bij de Aldi:

Is wel hard nodig met het huidige weer.
Re: aanbieding in ALDI belgië
Geplaatst: wo 10 aug 2005, 20:46
door SARK
3 jaar garantie, betekend dit dat we 3 k*t zomers gaan krijgen

Bij de Aldi / Lidl / Action / etc ....
Geplaatst: wo 13 apr 2011, 12:14
door Pjotr
Als je oplet is er veel handigs te krijgen voor weinig bij de Aldi. Dus maar eens een eigen topic
Gisteren bij de Aldi twee van deze linialen gekocht:
Je kunt deze met bijgeleverde klemschroeven op de tafel of werkstuk vastklemmen. Twee van die linialen tegenover elkaar is ideaal als geleide systeem voor de bovenfrees voor rechthoekige uitfrezingen. Werkt perfect met die verstelbare hoek! (Zie inzet foto linksboven maar dan onder 90 graden).
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 13 apr 2011, 12:24
door b_force
OK, die was hier vorige week in de aanbieding

Zat er nog over te denken om te kopen, maar ik was bang dat het waardeloos was.
Blijkbaar niet dus.
(Aldi valt soms heel erg mee!

)
(ik werk altijd gewoon met een stuk afvalhout trouwens. Vastzetten met lijmklemmen en je bent ook klaar

)
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 13 apr 2011, 12:33
door Pjotr
Heb ook even staan twijfelen, maar het werkt echt goed en een stuk handiger en vooral sneller en nauwkeuriger dan afvalhout

Het is trouwens van KWB, op zich geen slecht gereedschapsmerk.
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 13 apr 2011, 12:42
door b_force
KWB is idd best aardig.
Nouja, komt vast wel weer een andere aanbieding
Dit kan trouwens toch gewoon in "te koop gezien" topic?
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 13 apr 2011, 12:47
door Pjotr
Dat te koop gezien topic is toch voor wat we juist
niet willen hebben?

Hij staat op Markplaats trouwens altijd nog voor €25 excl. verzenden.
Het is exact de basisuitvoering van dit ding
http://www.kwb.eu/_pdf/presse/kwb_line_master.pdf
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=Yw0Z5tiMjQU[/youtube]
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 22 apr 2011, 19:21
door rob040
Goede tip!
Vandaag ook één gekocht, ze lagen er gelukkig nog 
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 16:40
door Pjotr
Gisteren deze gescoord:
Dit zijn zakken die je met een stofzuiger vacuüm trekt. Na een nachtje zijn ze nog prima vacuüm. Dit werkt perfect als je een paar niet al te grote platen wilt fineren. Mijn voorkeur gaat nog altijd uit om dat met witte houtlijm te doen onder een pers.
Bij de Blokker hebben ze deze ook in een nog wat grotere maat (120cm x 80 cm).
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 22:36
door Henkjan
bij de Lidl hebben ze ook regelmatig wat leuke apparaten, zo heb ik daar een tijdje terug een prima figuurzaagmachine vandaan geplukt
vanaf de 12e mei hebben ze bv deze:

- poetsmachine.jpg (8.71 KiB) 5453 keer bekeken
en ook nog een klein schuurmachientje voor weinig
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 22:49
door Pjotr
Ja, die heb ik ook gezien. Alleen met een polijstschijf van 24 cm meer iets voor vloeren dan voor speakerkasten. Ben ook bang dat daar na 10 minuten de koolborstels uit rammelen. Dan heb je toch echt meer aan zoiets:

- DAP500.jpeg (26.73 KiB) 5447 keer bekeken
http://www.carclean.nl/product/Polishin ... 01594.aspx
(B.t.w. Carclean zit bij jou om de hoek HJ, Hebben echt alles om je kast spiegelend te krijgen).
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 28 dec 2011, 15:57
door hrscharft
Vanaf vandaag bij de Aldi,

- bestandsbron: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/BILD06.JPG
en

- bestandsbron: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/BILD15.JPG
en

- bestandsbron: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/BILD04.JPG
per drie stuks en keuze uit diameters: 185mm, 210mm of 250mm
njah en nog wel veel meer...
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 28 dec 2011, 18:21
door audiomanics
Op vrijdag de 30e dit even scoren.. Als groot vervuiler is dit wel fijn tussen de stofzuiger..

- bestandsbron: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_52/BILD08.JPG
Kees
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 28 dec 2011, 19:24
door Pjotr
Als ie van het cycloon type is is ie misschien ook wel handig voor bij de zaagtafel. Kwam ook deze slijjpert tegen:

- bestandsbron: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/BILD21.JPG
Redelijk klein, morgen eens even kijken.
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: wo 28 dec 2011, 23:25
door audiomanics
Pjotr schreef:Als ie van het cycloon type is
Ik verwacht van wel maar ik weet het vrijdag zeker.. kom er dan wel op terug..
Kees
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: do 29 dec 2011, 12:12
door EppeRRR
@audiomanics: Die wil ik mij ook nog halen, lijkt me wel een toevoeging om niet iedere keer een verstopte stofzuigerzak te hebben. Voor 2 tientjes te proberen, vraag me alleen af of de bijgeleverde slangen lang genoeg zijn. Maar daar valt wellicht nog wel wat aan te doen.
@Pjotr: Die heb ik me ook gehaald, verjaardagskado voor me pa. Zelf slijp ik me boren en beitels op de slijpsteen wat al jaren goed gaat, maar me pa vond dit wel wat voor hem

Re: Bij de Aldi
Geplaatst: do 29 dec 2011, 15:52
door Pjotr
EppeRRR schreef:
@Pjotr: Die heb ik me ook gehaald, verjaardagskado voor me pa. Zelf slijp ik me boren en beitels op de slijpsteen wat al jaren goed gaat, maar me pa vond dit wel wat voor hem

Bij de Gamma haal je voor minder een zwaardere met 2 stenen maar daar heb ik geen plaats voor, die moet je op de werkbank vastschroeven.
Heb er nu dus eentje en even uitgeprobeerd. Het is een klein dingetje voor licht en fijner werk, zit een soort van diamant schijfje in en geen slijpsteen. Heb hem eigenlijk gekocht voor mijn verzameling kleine Stanley schaafjes en dat gaat pefect en met de beitelgeleider ook mooi recht. Verder scharen en messen doet ie ook perfect maar schaatsen slijpen kun je echt vergeten er mee

En boren slijpen doe ik sowieso uit de hand, al die handige borenslijpers vind maar onhandige dingen die niet werken. Blijft wel Chinees plastic, ben dus wel benieuwd hoelang het mee gaat.
Blijft wel dat een goede grote werkbankmachine nog altijd een stuk beter gaat. Dus als je die kwijt kunt, dit dingetje laten staan

Re: Bij de Aldi
Geplaatst: do 29 dec 2011, 20:17
door EppeRRR
Slijpsteen heeft me pa ook nog wel, zelf werk ik niet anders dan met zo'n slijpsteen ookal is het een dingetje van 150w of 200w van Ferm. De opvolger wordt iig wel een zwaardere.
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 30 dec 2011, 10:57
door audiomanics
Pjotr schreef:Als ie van het cycloon type is .....
Nou, Niet dus.. Een gewoon Grof Filter dus.
De metalen slang is slechts 120 cm lang.
Kees
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 30 dec 2011, 11:34
door RobertD
Ik heb die "emmer" ook gehaald. Geen cycloon inderdaad, maar wel een mooie degelijke afwerking.
Metalen slang (beetje kort).
Er heeft hier op het forum ooit een link gestaan naar iemand die zelf zo'n cycloon had gemaakt. Ik denk dat dit ding van de Aldi met twee ronde schijven wel om te bouwen is.
Het lijkt me in elk geval wel een handig ding als "tussenfilter" om de stofzuiger te beschermen tegen kalk e.d.
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 30 dec 2011, 11:51
door Pjotr
Jammer, niet geschikt voor houtzaagsel dus. Mijn ervaring met dat type filter is dat het in no time verstopt zit met fijn hout en steenstof en dan laat het helemaal niet meer door. Alleen geschikt voor de tuin dus.
Zo te zien zit er wel een afbuigkapje op de aanzuigkant wat de luchtstroom lang de wand stuurt. Het werkt daarmee wel een beetje als cycloon. Maar lang niet zo goed als een goed ontworpen cycloon.
Re: Bij de Aldi
Geplaatst: vr 30 dec 2011, 14:13
door MechanicalAnimal
RobertD schreef:Er heeft hier op het forum ooit een link gestaan naar iemand die zelf zo'n cycloon had gemaakt. Ik denk dat dit ding van de Aldi met twee ronde schijven wel om te bouwen is.
In
dit topic staan een flink aantal tips voor een diy-cycloon-stofzuiger gepost