Pagina 1 van 1
ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 11:26
door Henkjan
vrienden,
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de luidsoreker van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle luidspreker projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 17:17
door k.p.
Afgemaakt is natuurlijk relatief. Als het mag zou ik Ed zijn concave satellieten willen nomineren.
viewtopic.php?f=3&t=8539
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 17:55
door dre
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 20:48
door bas focal m180
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 9:41
door sevenup
De 'Mix & Match' van Amanda.
Zeer mooie afwerking
viewtopic.php?f=15&t=8370&start=126
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 10:49
door Martijn M
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 11:00
door hannesie
Ik heb ze niet gehoord maar de
Stiletto's zijn bij mij ook erg blijven hangen.
viewtopic.php?f=15&t=6890&hilit=stiletto
Ook duidelijk een voorbeeld van wat er bereikt kan worden.
Hans
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 12:10
door jeroen_d
Ik heb overal even de foto's bijgezet. Als de mensen die reageren dat meteen zelf doen zou dat fijn zijn. Dat maakt het topic veel leuker, geeft meteen een visueel overzicht van al het moois!
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 12:31
door anonamemouse
ik nomineer gewoon mijn
eigen creatie. als verjaardagskadootje aan mezelf.
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 12:50
door dre
oeps,die was ik vergeten.........
en gefeliciteerd!

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 14:39
door sietse
jeroen_d schreef:Ik heb overal even de foto's bijgezet. Als de mensen die reageren dat meteen zelf doen zou dat fijn zijn. Dat maakt het topic veel leuker, geeft meteen een visueel overzicht van al het moois!
Wil ik wel, maar hoe.....??

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 15:02
door jeroen_d
Foto in het originele topic downloaden op je computer en vervolgens uploaden als bijlage bij je bericht in dit topic.
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 19:55
door sietse
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 17 jan 2010, 23:34
door amanda
anonamemouse schreef:ik nomineer gewoon mijn
eigen creatie. als verjaardagskadootje aan mezelf.
Gefeliciteerd
En trouwens een super systeem van je

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 10:46
door anonamemouse
dank je wel!

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 12:33
door JvS
Qua houtwerk vind ik dit een erg mooie luidspreker:
variatie op een scan speak 2-weg
En omdat het een actief aangestuurd slanke luidspreker is met interessante woofers:
Jordan JX92s / CSS SDX7 ontwerp

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: vr 22 jan 2010, 14:08
door Vinculum
Ik kies ook voor de Stiletto's

Mag ik voorstellen om ook een foto van de uiteindelijke speaker te plaatsen ipv nog een tussenmodel zoals te zien is in een eerdere post? Of ben ik dan iets te narcistisch bezig?

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: vr 22 jan 2010, 17:05
door Gobla
In slechts een paar weken tijd een complete geluidsset uit de grond
Cappuccino Elegance White

Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 24 jan 2010, 11:30
door TubeHead
Re: ZBA Luidspreker van het Jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: zo 24 jan 2010, 12:54
door RobertD
De Pegasus van Edo wil ik graag voordragen. Om te zien en te horen in één woord prachtig !
viewtopic.php?f=15&t=9168