Pagina 1 van 1
ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 11:24
door Henkjan
vrienden,
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de versterker van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle versterker (VV/eind/pre/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 13:28
door TubeHead
Ondanks de storingen blijft er toch één versterker project die me blijft verbazen qua hoeveelheid werk en detail er word in gestoken..
En dat is CVE's zn Greenfrog / Antoon versterker !
viewtopic.php?f=7&t=7947&start=200

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 16:10
door sevenup
Ik denk dat de 'Cappuccino Amplissimo - 3x LM3886 Amp' ook genomineerd mag worden.
Ik heb bewondering voor de manier waarop de behuizing gemaakt is. Helemaal zelf gebouwd uit lossen onderdelen zonder iets kant en klaars te gebruiken.
viewtopic.php?f=7&t=9022&start=0
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 19:47
door sietse
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 16:47
door scanspeakman
Hmmm...... eigenlijk vind ik dat de Prelude (al dan met niet poespas) van Sander een plek in deze categorie verdient.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=10174
Welliswaar nog niet klaar maar wel met een erg scherp oog voor netjes ontwerpen gemaakt. Misschien kan hij niet voor de hoofdprijs mee aangezien het project nog verder gaat maar dan in ieder geval "runner-up 2009" naar mijn mening. En daarnaast is het een eigen ontwerp en geen kit oid.
Scanspeakman
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 16:51
door Henkjan
scanspeakman schreef:....Welliswaar nog niet klaar
je zegt t... hij mag meedoen voor 2010 in dat geval...
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 17:28
door RobertD
Mag je ook je eigen versterkers opgeven?
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=300B
Deze was te beluisteren op de ZBA dag.
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 19:40
door ray5150
RobertD schreef:Mag je ook je eigen versterkers opgeven?
Wat jij kan, kan ik ook!
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 58&start=0
Deze zal te beluisteren zijn op de ZBA dag...
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 19:44
door RobertD
Die hoort er zeker bij Ray!