ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
Geplaatst: za 16 jan 2010, 11:21
vrienden,
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de bron van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle bron (CD/DT/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de bron van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle bron (CD/DT/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen