Pagina 1 van 1

ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: za 16 jan 2010, 11:21
door Henkjan
vrienden,

het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de bron van het jaar.

Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle bron (CD/DT/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen

ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen

Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: za 16 jan 2010, 19:55
door sietse

Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: za 16 jan 2010, 20:35
door sevenup
Deze mag wat mij betreft ook op de lijst

Scheu loopwerk

Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: zo 17 jan 2010, 19:50
door sietse
Ik ga er van uit, dat de gehele bron zelfbouw moet zijn en modificaties niet meedoen?

Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: ma 18 jan 2010, 11:49
door Henkjan
sietse schreef:
Ik ga er van uit, dat de gehele bron zelfbouw moet zijn en modificaties niet meedoen?
hangt van de modificatie af :wink: e.e.a. ter beoordeling van de jury

Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: vr 22 jan 2010, 14:15
door Vinculum
Geen idee of het genoeg zelfbouw is maar dan nomineer ik mijn MediaCenter.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =20&t=9208

Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag

Geplaatst: vr 22 jan 2010, 17:24
door Olaffel
Hallo,

De DAC is nog niet aangepast maar ik wilde wel graag m'n DAC nomineren omdat ik hem wel anders vind dan andere DAC's.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=8072

Groeten,


Olav