Probleem met sonytv + sony dvp-ns900v qs
Geplaatst: wo 13 jan 2010, 12:24
Hoi allemaal.
Ik merkte gisteravond tijdens het kijken naar een dvd dat ik wat raars zag in het beeld tijdens het spelen.
Ik kan namelijk heel vaag de normale TV ook zien. (tekst bijvoorbeeld gaat van rechts naar links door het beeld)
Dit is echt bizar, en heb het nog nooit eerder gemerkt.
Ook als ik de dvd speler zonder dvd aanzet, en dus het sony logo zie, zie ik deze ondertiteling van een normaal TV kanaal.
Ik heb al her en der met wat kabels geschoven en nagelopen, maar niets helpt.
Trek ik de coax uit de TV (tijdens dvd kijken) dan krijg ik de ruis door mn dvd beeld heen.
Wat zou er kunnen zijn? dvd speer is zo goed als nieuw, TV is een oude sony beeldbuizer.
Mijn diagnose als leek is dus dat de TV niet meer in staat is goed de twee kanalen te scheiden. (scart input vs. coax input)
Heb geen andere TV ter beschikking helaas om een en ander uit te sluiten.
Ik merkte gisteravond tijdens het kijken naar een dvd dat ik wat raars zag in het beeld tijdens het spelen.
Ik kan namelijk heel vaag de normale TV ook zien. (tekst bijvoorbeeld gaat van rechts naar links door het beeld)
Dit is echt bizar, en heb het nog nooit eerder gemerkt.
Ook als ik de dvd speler zonder dvd aanzet, en dus het sony logo zie, zie ik deze ondertiteling van een normaal TV kanaal.
Ik heb al her en der met wat kabels geschoven en nagelopen, maar niets helpt.
Trek ik de coax uit de TV (tijdens dvd kijken) dan krijg ik de ruis door mn dvd beeld heen.
Wat zou er kunnen zijn? dvd speer is zo goed als nieuw, TV is een oude sony beeldbuizer.
Mijn diagnose als leek is dus dat de TV niet meer in staat is goed de twee kanalen te scheiden. (scart input vs. coax input)
Heb geen andere TV ter beschikking helaas om een en ander uit te sluiten.