Demping
Geplaatst: ma 11 jan 2010, 7:58
Hallo Hallo
ik heb zoals gezegt bij de titel een vraag over demping , ofja eigelijk meer over het materiaal.
ik heb begrepen dat je bij schuimrubber of eierfolie ofzo een beter gecontroleerde demping krijgt dan bij schapen wol of isolatie materiaal,
is dit waar?
Met vriendelijke groet Roy
ik heb zoals gezegt bij de titel een vraag over demping , ofja eigelijk meer over het materiaal.
ik heb begrepen dat je bij schuimrubber of eierfolie ofzo een beter gecontroleerde demping krijgt dan bij schapen wol of isolatie materiaal,
is dit waar?
Met vriendelijke groet Roy