Pagina 1 van 1

Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro

Geplaatst: ma 28 dec 2009, 17:23
door Juoigâ
als er iets flink ruimte inneemt op de plank,is het wel een 15" woofer... daarom voor zolang de voorraad strekt, en alleen de paar dagen die dit jaar nog heeft: een SDX15 voor €300!

Re: Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 1:41
door Barry
Begrijp ik hieruit ook dat de SDX15 uit het assortiment gaat en wordt vervangen door een nieuw type?

Re: Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 10:38
door Juoigâ
Nee, de SDX15 blijft gewoon. Wel komt er een wat voordeliger 15"er bij in de nabije toekomst (de Trio15)

Re: Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 12:52
door Peertje
PM!