Arta Meetbox
Geplaatst: di 22 dec 2009, 12:11
Zo, eindelijk kan ik een creatie van eigen hand presenteren. Het is dan wel niet veel, maar het begin is er. De planning is om nu alle projecten één voor één af te gaan werken.
Vanochtend mijn Arta meetbox in elkaar geprutst. Het kastje had ik reeds een keer voorbewerkt, maar de bedrading lag nog op me te wachten. Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn spullen gezamelijk met Bart gekocht, dus hierbij kan een deja-vu gevoel ontstaan. Alleen heb ik de speakeraansluiting naast elkaar geplaatst, waarbij Bart ze onder elkaar heeft zitten.
Groeten,
Mischa
Vanochtend mijn Arta meetbox in elkaar geprutst. Het kastje had ik reeds een keer voorbewerkt, maar de bedrading lag nog op me te wachten. Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn spullen gezamelijk met Bart gekocht, dus hierbij kan een deja-vu gevoel ontstaan. Alleen heb ik de speakeraansluiting naast elkaar geplaatst, waarbij Bart ze onder elkaar heeft zitten.
Groeten,
Mischa