Pagina 1 van 1

Missen we niet wat dagen ?

Geplaatst: do 28 jul 2005, 19:21
door Rudy
Zoals titel al zegd :?

Of verkijk ik me daar nu zo verkeerd op ?

Groetjes
Rudy

Geplaatst: do 28 jul 2005, 19:29
door SARK
:?: Wat bedoel je precies :?:

Geplaatst: do 28 jul 2005, 23:30
door Rudy
Dat sommige mensen wat posten missen in sommige delen, van ik denk de laatste 36 uur.

Groetjes
Rudy

Geplaatst: do 28 jul 2005, 23:37
door Rudy
Is blijkbaar mijn fout, als ik via de site ga dan zie ik alles, met de link in men favo's die er al effe staat kom ik ergens terecht wat op het eerste zicht net hetzelfde lijkt, maar er missen een aantal posts.

Raar, maar goed geen probleem, verder niks van aantrekken als er niet meer mensen last van hebben.

Groetjes
Rudy