ik heb het schroefdraad in de voeten getapt en het freesje voor de randen besteld(donderdag)
vandaag: helemaal niets!
Moderator: Beheerdersteam
Je lult ook veel te veel tegen hem. Misschien moet eens wat leuks met hem gaan doendre schreef:termino was moe!![]()
Kijk, en die dagen moeten er ook zijndre schreef:vandaag: helemaal niets!
tijdens het drogen!Arno schreef:Wat bedoel je?dre schreef:het wordt wel flink stroperig!
gaat dat spul zo snel broeien joh?Arno schreef:En doeken met Osmo uithangen om te drogen, anders vliegen ze in brand.
[Slightly OT]Henkjan schreef:gaat dat spul zo snel broeien joh?Arno schreef:En doeken met Osmo uithangen om te drogen, anders vliegen ze in brand.
Ik deed het "altijd" alleen met oud Tshirt,geen kwast,en dan meerdere dunne lagen.Arno schreef:Ziet er gaaf uit!![]()
Het ligt er een beetje aan wat het resultaat na de eerste laag is. Als je nog wat kwaststrepen ziet waar het niet helemaal mooi gevloeid is, zul je met ongeveer P220 voorzichtig moeten schuren. P400 loopt wel erg snel vol bij Osmo, maar je kunt het proberen.