Geplaatst: do 21 dec 2006, 12:34
wat voor apparatuur gebruik je voor die metingen ? 
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Zoals gezegd, RMAA, 2e hit googlecallum schreef:wat voor apparatuur gebruik je voor die metingen ?
Ja joh, op een vraag van 1½ jaar terug zou je me nog wel een keer antwoorden, maar onder onderstaande belofte kom je wat minder gemakkelijk uit:JuuL schreef:Topic wordt dus toch nog wel gelezen
JuuL schreef:Btw, die Peerless XXLS sub: GEWELDIG! écht een aanvulling voor de fronts![]()
Ik heb er nog steeds geen fatsoenlijke foto's van gemaakt, ik zal eentje plaatsen van hoe hij er nu bij staat.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=300 !Marp schreef:Ja joh, op een vraag van 1½ jaar terug zou je me nog wel een keer antwoorden, maar onder onderstaande belofte kom je wat minder gemakkelijk uit:JuuL schreef:Topic wordt dus toch nog wel gelezen
JuuL schreef:Btw, die Peerless XXLS sub: GEWELDIG! écht een aanvulling voor de fronts![]()
Ik heb er nog steeds geen fatsoenlijke foto's van gemaakt, ik zal eentje plaatsen van hoe hij er nu bij staat.
Oei, alweer een loze belofteZal binnenkort een betere foto bij normaal licht plaatsen