Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 07 mei 2011, 17:39
dat had ik ook vandaag,grote grijns tot gevolg!
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 07 mei 2011, 18:49
eeeehhhhhhh
WTF! Dat wordt gaaf zeg!!!!
cobaltjeh
Berichten: 1583 Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen
Bericht
door cobaltjeh » za 07 mei 2011, 19:10
Mijn complimenten, dat ziet er al erg gaaf uit!
Kan niet wachten tot het eindresultaat
.
DragoSz
Berichten: 568 Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen
Bericht
door DragoSz » za 07 mei 2011, 19:19
Als dat zo door gaat red die Breda wel
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 07 mei 2011, 19:49
ik ben al door naar juli......
nu nog even een scharnierboor van 40mm opzoeken,ik dacht dat ik `m had maar die was 35mm
dan kan ik het draad van de spikes er in tappen en de spikes deels verzinken.
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » za 07 mei 2011, 20:16
sjongejongejongetoch. Dit wordt erg mooi!
Kalimba
Berichten: 774 Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen
Bericht
door Kalimba » za 07 mei 2011, 21:48
Zow Dre en Arno, dat wordt wel heel erg mooi zeg!
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 07 mei 2011, 22:57
zo, mooie combo dat zwart met carbon met fineer
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 08 mei 2011, 7:58
ik moest van arno 3 matrialen gebruiken
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 08 mei 2011, 10:07
dre schreef: ik moest van arno 3 materialen gebruiken
Jullie zitten elkaar aardig te beinvloeden.
Maar inderdaad de materialenkeuze moeten geen verzameling van structuren worden.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 10:22
Moet je die camera trouwens schudden voor gebruik ofzo?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 08 mei 2011, 12:38
het is ook nooit goed.....
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:34
Het
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:34
loopt
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:35
hier
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:35
al
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:35
tegen
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:35
de
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:35
duizend
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:35
reacties.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » zo 08 mei 2011, 16:36
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 08 mei 2011, 16:36
onbegrijpelijk eigenlijk!
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » ma 09 mei 2011, 10:13
dre schreef: dat had ik ook vandaag,grote grijns tot gevolg!
Kun je nog wel op je buik slapen?
Wat een belachelijk mooie kasten man...
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » za 14 mei 2011, 21:05
Het is weer zaterdagavond, dus we wachten allemaal in spanning op ploatjes van de geboekte vooruitgang