3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Ze hebben ook blauwe en roze uitvoeringen voor een baby, heb ik weer een mooi excuus om deze aan te schaffen wellicht:

https://ruwifactory.nl/ruwi-baby
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Barry2001 »

Weer hetzelfde liedje, hocuspocus zonder ook maar een greintje onderbouwing. Helemaal fraai wordt het als je op de ruwifactory website kijkt. Wat een volslagen onzin, waarom verdoet iemand zijn (mijn) tijd ermee.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Zo zie ik het dus niet, het is een alternatief pad, maar ik denk dat de invloed van energie velden op ons lichaam wel eens de oorzaak kan zijn van de vele niet begrepen subjectieve ervaringen in de audio wereld.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Walt schreef: za 25 mar 2023, 9:07
Zo zie ik het dus niet, het is een alternatief pad, maar ik denk dat de invloed van energie velden op ons lichaam wel eens de oorzaak kan zijn van de vele niet begrepen subjectieve ervaringen in de audio wereld.
"Subjectiviteit houdt in het persoonlijk oordeel of de persoonlijke zienswijze van een individu, betrekking hebbend op of uitgaand van de persoonlijke zienswijze of smaak"

Het is natuurlijk prima om je eigen zienswijzen te hebben. Dat is echter wel heel wat anders dan steeds kritiekloos de zienswijzen van anderen achterna te hobbelen.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door pvanlingen »

Hopeloos.
Er is maar één oplossing.

N.M.R.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Henkjan »

weet je wat voor magneten er voor NMR nodig zijn?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Is toch al heel oud? Iets met windmolens en een paard...
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12411
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door pappaleo »

Walter heeft geen fles voor zijn neus gehad, denk ik. Dus voor het alternatief gekozen.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door pvanlingen »

Ik bedoelde dus N.M.R.

(niet meer reageren)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Dacht eerder aan N.L.P.
pappaleo schreef: za 25 mar 2023, 11:03
Walter heeft geen fles voor zijn neus gehad, denk ik. Dus voor het alternatief gekozen.
Een halfvolle fles? En nou blijft ie op zoek naar de andere helft... Zoiets zal het wel zijn.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door jeroen_d »

pvanlingen schreef: za 25 mar 2023, 11:08
Ik bedoelde dus N.M.R.

(niet meer reageren)
Dat lukt jullie niet. :lol:
Een enkele post van Walter en de pagina staat weer vol.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Leeuwarden »

Heel begrijpelijk…
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12411
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door pappaleo »

Pjotr schreef: za 25 mar 2023, 11:09
Dacht eerder aan N.L.P.
pappaleo schreef: za 25 mar 2023, 11:03
Walter heeft geen fles voor zijn neus gehad, denk ik. Dus voor het alternatief gekozen.
Een halfvolle fles? En nou blijft ie op zoek naar de andere helft... Zoiets zal het wel zijn.
Ik refereerde aan een uitspraak van Tom Waits. :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12411
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door pappaleo »

jeroen_d schreef: za 25 mar 2023, 11:58
pvanlingen schreef: za 25 mar 2023, 11:08
Ik bedoelde dus N.M.R.

(niet meer reageren)
Dat lukt jullie niet. :lol:
Een enkele post van Walter en de pagina staat weer vol.
So what?
Dat wil hij toch graag?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Toch verwonderlijk dat de leden hier, in het algemeen dan, zo weinig bereid zijn tot zaken testen, neem nu die verwonderringen van Leobus, een setje lenen doet hij echt niet moeilijk over, en de vraagprijs is ook zeer redelijk. Probeer het gewoon eens, wie weet sta je verbaasd!
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door jeroen_d »

pappaleo schreef: za 25 mar 2023, 12:01
jeroen_d schreef: za 25 mar 2023, 11:58
pvanlingen schreef: za 25 mar 2023, 11:08
Ik bedoelde dus N.M.R.

(niet meer reageren)
Dat lukt jullie niet. :lol:
Een enkele post van Walter en de pagina staat weer vol.
So what?
Dat wil hij toch graag?
En jullie blijkbaar ook! Behalve misschien pvanlingen, die wil niet maar doet het toch.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12411
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door pappaleo »

Walt schreef: za 25 mar 2023, 12:03
Toch verwonderlijk dat de leden hier, in het algemeen dan, zo weinig bereid zijn tot zaken testen, neem nu die verwonderringen van Leobus, een setje lenen doet hij echt niet moeilijk over, en de vraagprijs is ook zeer redelijk. Probeer het gewoon eens, wie weet sta je verbaasd!
We staan al verbaasd. Dat hoeft niet nog erger.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Ik zou graag wat meer constructieve reacties zien, helemaal mooi zou zijn om meer ervaringen en tips met anderen te kunnen uitwisselen, dit gaat vooralsnog echter beter op audiofreaks en high end forum, hier is het vooral 1 richtingsverkeer en lollig bedoelde reacties. Maar ik geef het niet op, er zijn vast een paar leden die meelezen en wat nuttige info meepikken.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

Walt schreef: za 25 mar 2023, 9:07
Zo zie ik het dus niet, het is een alternatief pad, maar ik denk dat de invloed van energie velden op ons lichaam wel eens de oorzaak kan zijn van de vele niet begrepen subjectieve ervaringen in de audio wereld.
Ik heb het dus meegemaakt, en een avondje luisteren met je ogen dicht om geconcentreerd te kunnen luisteren.
Het viel mij toen op dat ik hem hoorde praten en zijn stem bewoog, deed mijn ogen open en zag dat hij verder naar achteren liep met een afstandsbediening in de hand om aan en uitschakelen van het systeem en het effect probeerde te geven.

Ik kon alleen maar , toen ik daar goed naar keek, met moeite zien dat er een ledje aan en uit ging.
Toen werd mij verteld dat de man die voor mij zat zo een systeem thuis had staan, probeerde daar wat kritische vragen aan te stellen, maar daar kon niet goed op gereageerd worden.
Ik ben naar uiteindelijk naar huis gegaan met een verbazing en verwondering dat iemand dit zo kon vertellen. :^o

Duidelijk geen bewondering.....
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Dat jij er geen effect van hoorde, zegt op zich niets over anderen. Hetzelfde zie je met het van der Heide verhaal, niet iedereen ervaart de effecten, ik vermoed dat sommige mensen gevoeliger zijn voor de energie velden rond ons heen. Ik ervaar de van der Heide effecten eerlijk gezegd ook maar een klein beetje heb ik het idee, maar wel net genoeg om het de moeite waard te maken. In mijn geval komt de weergave meer naast me, alsof er extra speakers naast je hoofd staan die soms meedoen, met name qua ambiance en zaalgeluid. Stemmen blijven gewoon op dezelfde plaats. Dat de ringen hier dan weer invloed op hebben vind ik extra intressant, mogelijk voorkomen de ringen dat de 3D informatie die in de energie velden zit, verloren gaan. Maar ja, dit is out of the box brainstormen, meer niet.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Leeuwarden »

Best nog vroeg voor bier en chips…
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

Ik geef een constructief verhaal, en dan is het weer dat jij er wat anders van maakt, en die mijnheer v.d. Heide heeft ook alleen maar stof doen oplaten waaien bij de goedgelovigen, zoals jij blijkbaar. Ik ga Paul z'n advies maar weer eens een poosje opvolgen.

Ik ga liever constructief met wat anders waar ik de resultaten wel van ervaar.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Hallo Hans,

Dat is helemaal prima, wat je niet zelf hoort of ervaart, heeft geen zin om na te streven. Juist omdat ik met die verwonder ringen zelf weer zulke ervaringen heb, maakt het voor mij een ander verhaal. Deels lastig, want alles heeft invloed, maar een extra kans om de weergave naar je hand te zetten, heerlijke hobby zo!

Groetjes Walter
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Leobus »

hannesie schreef: za 25 mar 2023, 13:11
Ik geef een constructief verhaal, en dan is het weer dat jij er wat anders van maakt, en die mijnheer v.d. Heide heeft ook alleen maar stof doen oplaten waaien bij de goedgelovigen, zoals jij blijkbaar. Ik ga Paul z'n advies maar weer eens een poosje opvolgen.

Ik ga liever constructief met wat anders waar ik de resultaten wel van ervaar.
Die laatste regel is precies wat Walt altijd doet. Je kan niet ervaren zonder te testen. En testen doet Walt dus.
Zal ik donderdag een setje ringen voor je meenemen? Dan kan je testen (= ervaren) wat ze al of niet doen. Volgende maand weer terug geven of toch ook maar aanschaffen.
Groet,
Leobus
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Leeuwarden »

Nou Hans! Een voorstel om door een ringetje te halen! We lezen je ervaringen wel!
Gesloten