3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ze hebben ook blauwe en roze uitvoeringen voor een baby, heb ik weer een mooi excuus om deze aan te schaffen wellicht:
https://ruwifactory.nl/ruwi-baby
https://ruwifactory.nl/ruwi-baby
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Weer hetzelfde liedje, hocuspocus zonder ook maar een greintje onderbouwing. Helemaal fraai wordt het als je op de ruwifactory website kijkt. Wat een volslagen onzin, waarom verdoet iemand zijn (mijn) tijd ermee.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zo zie ik het dus niet, het is een alternatief pad, maar ik denk dat de invloed van energie velden op ons lichaam wel eens de oorzaak kan zijn van de vele niet begrepen subjectieve ervaringen in de audio wereld.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
"Subjectiviteit houdt in het persoonlijk oordeel of de persoonlijke zienswijze van een individu, betrekking hebbend op of uitgaand van de persoonlijke zienswijze of smaak"
Het is natuurlijk prima om je eigen zienswijzen te hebben. Dat is echter wel heel wat anders dan steeds kritiekloos de zienswijzen van anderen achterna te hobbelen.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hopeloos.
Er is maar één oplossing.
N.M.R.
Er is maar één oplossing.
N.M.R.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
weet je wat voor magneten er voor NMR nodig zijn?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is toch al heel oud? Iets met windmolens en een paard...
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Walter heeft geen fles voor zijn neus gehad, denk ik. Dus voor het alternatief gekozen.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik bedoelde dus N.M.R.
(niet meer reageren)
(niet meer reageren)
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat lukt jullie niet.
Een enkele post van Walter en de pagina staat weer vol.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heel begrijpelijk…
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik refereerde aan een uitspraak van Tom Waits.
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Toch verwonderlijk dat de leden hier, in het algemeen dan, zo weinig bereid zijn tot zaken testen, neem nu die verwonderringen van Leobus, een setje lenen doet hij echt niet moeilijk over, en de vraagprijs is ook zeer redelijk. Probeer het gewoon eens, wie weet sta je verbaasd!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
En jullie blijkbaar ook! Behalve misschien pvanlingen, die wil niet maar doet het toch.
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We staan al verbaasd. Dat hoeft niet nog erger.Walt schreef: ↑za 25 mar 2023, 12:03Toch verwonderlijk dat de leden hier, in het algemeen dan, zo weinig bereid zijn tot zaken testen, neem nu die verwonderringen van Leobus, een setje lenen doet hij echt niet moeilijk over, en de vraagprijs is ook zeer redelijk. Probeer het gewoon eens, wie weet sta je verbaasd!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik zou graag wat meer constructieve reacties zien, helemaal mooi zou zijn om meer ervaringen en tips met anderen te kunnen uitwisselen, dit gaat vooralsnog echter beter op audiofreaks en high end forum, hier is het vooral 1 richtingsverkeer en lollig bedoelde reacties. Maar ik geef het niet op, er zijn vast een paar leden die meelezen en wat nuttige info meepikken.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb het dus meegemaakt, en een avondje luisteren met je ogen dicht om geconcentreerd te kunnen luisteren.
Het viel mij toen op dat ik hem hoorde praten en zijn stem bewoog, deed mijn ogen open en zag dat hij verder naar achteren liep met een afstandsbediening in de hand om aan en uitschakelen van het systeem en het effect probeerde te geven.
Ik kon alleen maar , toen ik daar goed naar keek, met moeite zien dat er een ledje aan en uit ging.
Toen werd mij verteld dat de man die voor mij zat zo een systeem thuis had staan, probeerde daar wat kritische vragen aan te stellen, maar daar kon niet goed op gereageerd worden.
Ik ben naar uiteindelijk naar huis gegaan met een verbazing en verwondering dat iemand dit zo kon vertellen.
Duidelijk geen bewondering.....
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat jij er geen effect van hoorde, zegt op zich niets over anderen. Hetzelfde zie je met het van der Heide verhaal, niet iedereen ervaart de effecten, ik vermoed dat sommige mensen gevoeliger zijn voor de energie velden rond ons heen. Ik ervaar de van der Heide effecten eerlijk gezegd ook maar een klein beetje heb ik het idee, maar wel net genoeg om het de moeite waard te maken. In mijn geval komt de weergave meer naast me, alsof er extra speakers naast je hoofd staan die soms meedoen, met name qua ambiance en zaalgeluid. Stemmen blijven gewoon op dezelfde plaats. Dat de ringen hier dan weer invloed op hebben vind ik extra intressant, mogelijk voorkomen de ringen dat de 3D informatie die in de energie velden zit, verloren gaan. Maar ja, dit is out of the box brainstormen, meer niet.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Best nog vroeg voor bier en chips…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik geef een constructief verhaal, en dan is het weer dat jij er wat anders van maakt, en die mijnheer v.d. Heide heeft ook alleen maar stof doen oplaten waaien bij de goedgelovigen, zoals jij blijkbaar. Ik ga Paul z'n advies maar weer eens een poosje opvolgen.
Ik ga liever constructief met wat anders waar ik de resultaten wel van ervaar.
Ik ga liever constructief met wat anders waar ik de resultaten wel van ervaar.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hallo Hans,
Dat is helemaal prima, wat je niet zelf hoort of ervaart, heeft geen zin om na te streven. Juist omdat ik met die verwonder ringen zelf weer zulke ervaringen heb, maakt het voor mij een ander verhaal. Deels lastig, want alles heeft invloed, maar een extra kans om de weergave naar je hand te zetten, heerlijke hobby zo!
Groetjes Walter
Dat is helemaal prima, wat je niet zelf hoort of ervaart, heeft geen zin om na te streven. Juist omdat ik met die verwonder ringen zelf weer zulke ervaringen heb, maakt het voor mij een ander verhaal. Deels lastig, want alles heeft invloed, maar een extra kans om de weergave naar je hand te zetten, heerlijke hobby zo!
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die laatste regel is precies wat Walt altijd doet. Je kan niet ervaren zonder te testen. En testen doet Walt dus.hannesie schreef: ↑za 25 mar 2023, 13:11Ik geef een constructief verhaal, en dan is het weer dat jij er wat anders van maakt, en die mijnheer v.d. Heide heeft ook alleen maar stof doen oplaten waaien bij de goedgelovigen, zoals jij blijkbaar. Ik ga Paul z'n advies maar weer eens een poosje opvolgen.
Ik ga liever constructief met wat anders waar ik de resultaten wel van ervaar.
Zal ik donderdag een setje ringen voor je meenemen? Dan kan je testen (= ervaren) wat ze al of niet doen. Volgende maand weer terug geven of toch ook maar aanschaffen.
Groet,
Leobus
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou Hans! Een voorstel om door een ringetje te halen! We lezen je ervaringen wel!
