http://www.ebay.de/itm/Schmitti-Memoria ... 3a8fec6201
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Schmitti Memorial op ebay als je uitgekeken bent op JBL
http://www.ebay.de/itm/Schmitti-Memoria ... 3a8fec6201
http://www.ebay.de/itm/Schmitti-Memoria ... 3a8fec6201
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
http://m.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-f ... ousPage=lr
Adire shiva, oude jongens natte droom van mij
, toen ik nog 2x 12" in de auto had liggen
. Helaas nu nu teveel lopende projecten en eigenlijk past het ook niet in mijn plannen. Maar toch jeukt het.... Dus kaap ze maar snel weg voor ik zwicht 
Adire shiva, oude jongens natte droom van mij
Re: het "te koop gezien" topic....
Gelukkig, het is te ver om op te gaan halen zonder dat mijn vrouw het merkt

Re: het "te koop gezien" topic....
Die shiva's heb ik er ook nog 2 van. Nog wel... ;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143300.0
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143300.0
Re: het "te koop gezien" topic....
Er staat een Magnat Aggressor 21 inch op marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
Ik heb deze week een 24 inch opgehaald, maar een 21 inch doet het vast ook wel aardig
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
Ik heb deze week een 24 inch opgehaald, maar een 21 inch doet het vast ook wel aardig
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m823652334
Voor mij te ver rijden helaas maar leuk voor de behuizingen alleen al, los van de onderdelen die nog goed zijn.
Voor mij te ver rijden helaas maar leuk voor de behuizingen alleen al, los van de onderdelen die nog goed zijn.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zou ie niet weten dat bliksemschade meestal verzekeringswerk is?
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat zal hij al wel geïnd hebben neem ik aan.mischa72 schreef:Zou ie niet weten dat bliksemschade meestal verzekeringswerk is?
Re: het "te koop gezien" topic....
En dus houdt ie hier ook nog een paar tientjes aan over.Zweitse schreef:Dat zal hij al wel geïnd hebben neem ik aan.mischa72 schreef:Zou ie niet weten dat bliksemschade meestal verzekeringswerk is?
Zoiets moet je echt puur voor de kast kopen, meer zou het niet mogen kosten.
Als die dingen echt goed door de bliksem zijn geraakt is zo'n beetje iedere halfgeleider inwendig verdampt...
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Pertinax, zeker. Hans ?
(van dat lichtbruine geperste papier.)
Zit in 90% van de apparatuur, ook bij een hoop merken die propageren middenklasse of high end te zijn.
(van dat lichtbruine geperste papier.)
Zit in 90% van de apparatuur, ook bij een hoop merken die propageren middenklasse of high end te zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Moet zeggen dat je Pertinax en Pertinax hebt. Die van Revox/Studer is na 40 jaar nog in perfecte conditie.......
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja, da's ook weer waar.
Het is er ook in verschillende kleuren, licht en donkerbruin.
Het is er ook in verschillende kleuren, licht en donkerbruin.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is smurfenax....beijert schreef:En in cambridge zit blauwe?
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb nooit een Cambridge in handen gehad, dus ik weet het niet.
Kan pertinax met blauwe verf zijn, of FR4 met kleurstof.
Blauw is inderdaad wel een kenmerk van hun, zie je veel op foto's van open apparatuur.
Kan pertinax met blauwe verf zijn, of FR4 met kleurstof.
Blauw is inderdaad wel een kenmerk van hun, zie je veel op foto's van open apparatuur.
Re: het "te koop gezien" topic....
Sorry, wat laat maar het was blauw in mijn herinnering en dat laagje met de sporen was verschrikkelijk dun.
Je kon bij wijze van spreken het geëtste gedeelte er met je nagel vanaf pulken.
Ik had een volumepot verwisseld en bij het insteken kwam het spoortje al los, dus erg kwetsbaar en niet makkelijk te repareren.
Je kon bij wijze van spreken het geëtste gedeelte er met je nagel vanaf pulken.
Ik had een volumepot verwisseld en bij het insteken kwam het spoortje al los, dus erg kwetsbaar en niet makkelijk te repareren.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is ook mijn ervaring, ik een phono preamp gedeeltelijk aangepast, maar ik durfde het niet aan een opamp te wisselen, zo makkelijk lieten de sporen los. De sporen zaten volgens mij vastgeplakt met de blauwe verf op de onderzijdehannesie schreef:Sorry, wat laat maar het was blauw in mijn herinnering en dat laagje met de sporen was verschrikkelijk dun.
Je kon bij wijze van spreken het geëtste gedeelte er met je nagel vanaf pulken.
Ik had een volumepot verwisseld en bij het insteken kwam het spoortje al los, dus erg kwetsbaar en niet makkelijk te repareren.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ga maar twee weken op vakantie, dus niets voor mijdre schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
Geen geld, voor die prijs heb je amper twee halfgeleidergidsen.
Je moet wel een meter of 3 plankruimte vrijhouden, daar kun je weer geen drivers of andere elektronica op kwijt.
Je moet wel een meter of 3 plankruimte vrijhouden, daar kun je weer geen drivers of andere elektronica op kwijt.
Re: het "te koop gezien" topic....
En veel leesplezier.ray5150 schreef:Geen geld, voor die prijs heb je amper twee halfgeleidergidsen.
