Als het relais van de automaat er nog bij komt zakt 't nog wel wat. Zolang de relais niet gaan brommen zit 't wel snor.
Naar de automaat. Op die print zit plaats voor gelijkrichters, niet gebruiken dan, gewoon zo doorverbinden dat de spanningsaansluitingen aan de eerste elco na de (verwijderde) gelijkrichters komen.2 naar de BiasAutomaat met En dan wordt ik geremd De Bias automaat krijgt al spanning via de print sporen
En teken je vanaf de midden aftakking een draad welke aan de Gnd aansluiting komt
Verder een elko met de Min aan gnd en de plus naar de plus
Maar waar moet die draad van af de plus aan komen ?
De print is voor een 6N6P. Als je een ECC99 erop zet moet je wel de gloei aanpassen. Pin 9 losmaken is toch zo erg niet ?Ik wil ff niet praten over de nieuwe print verzieken![]()
Anne
