Je wil deze graag .dre schreef:Inderdaad bomvol met blackgate.
Hij klinkt in laag en mid echt heel goed,het hoog mist wat resolutie in vergelijk met wat 'duurdere' die ik beluisterd heb.
Ik kan en zal niets over de kwaliteit kunnen zeggen maar wel over het uiterlijk , lijkt wel een electronisch speeldoosje
