ff wakker schudden....staat er nog iets heftigers op het programma???!!!hsmeets schreef:Nee, toch niet bovenstaande, toch iets heftigers voor in de toekomst bouwen, waarom? omdat het kan!
Project #2: Vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Project #2: Vloerstaander
Re: Project #2: Vloerstaander
Hier gaat het verder: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=25238MechanicalAnimal schreef:ff wakker schudden....staat er nog iets heftigers op het programma???!!!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Project #2: Vloerstaander
Ik ben nieuwsgierig naar de bezetting van deze speaker, ik weet dat er 26W woofers in zitten en de 18W als mid, maar kun je wat meer toelichten over de tweeter, aansturing enz.
Ik vind die WATT/PUPPY render erg gaaf trouwens, dat bovenkastje is door Troels een beetje gebruikt als inspiratie voor de MUN-17 heb ik het idee, daar heb ik het mid-hoog voor liggen
(en 4 22W/8857's)
Ik vind die WATT/PUPPY render erg gaaf trouwens, dat bovenkastje is door Troels een beetje gebruikt als inspiratie voor de MUN-17 heb ik het idee, daar heb ik het mid-hoog voor liggen
Re: Project #2: Vloerstaander
2x 26W/8867T00
1x 18W/4531G00 maar kan ook de G01 versie zijn
1x D3004/660000
Gesloten systeem.
Woofers in +- 50Ltr, was dan een q van 0.7
Mid zal een 15 a 20ltr hebben, gevuld met twaron, was gewoon de ruimte boven de woofers die overbleef.
Aansturing actief: MiniDSP Sharc --> Knuisje's 8-Kanaals Sabre DAC --> 6x Hypex UCD180 (draaiend op 1 SMSP1200)
X-over op iets van 250 en 2000Hz. Woofers kleine boost in het laag, maar door opstelling heb ik aardig wat roomgain.
Kastwanden, dacht ik, zeker een 40mm dik, intern verstevigd. Klankbord kan nog wat dikker zijn. 115cm hoog (met voet). Verder 45cm diep en 36cm breed. Laten spuiten bij een meubelspuiter.
1x 18W/4531G00 maar kan ook de G01 versie zijn
1x D3004/660000
Gesloten systeem.
Woofers in +- 50Ltr, was dan een q van 0.7
Mid zal een 15 a 20ltr hebben, gevuld met twaron, was gewoon de ruimte boven de woofers die overbleef.
Aansturing actief: MiniDSP Sharc --> Knuisje's 8-Kanaals Sabre DAC --> 6x Hypex UCD180 (draaiend op 1 SMSP1200)
X-over op iets van 250 en 2000Hz. Woofers kleine boost in het laag, maar door opstelling heb ik aardig wat roomgain.
Kastwanden, dacht ik, zeker een 40mm dik, intern verstevigd. Klankbord kan nog wat dikker zijn. 115cm hoog (met voet). Verder 45cm diep en 36cm breed. Laten spuiten bij een meubelspuiter.
Re: Project #2: Vloerstaander
Die Sharc is toch 8x analoog uit of zie ik dat verkeerd?
Mooie setup trouwens!
Mooie setup trouwens!
Re: Project #2: Vloerstaander
euh, ja? of niet? betreft onderstaande, is al weer een hele tijd uit het leveringsprogramma. Had wel een spdif input. Maar de output achter de DSP was alleen i2s.
Re: Project #2: Vloerstaander
Ja dat is waar, nu geven ze die naam mee aan alles waar een Sharc processor in zit...
