het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Een tweedehands radiootje: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Voor de liefhebbers, Squeeze box Touch
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... eding.html
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... eding.html
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bas focal m180
- Contacteer:
http://www.ebay.de/itm/111205263432?ssP ... 1436.l2649
B&W Bowers & Wilkins Diamond: 2x Diamant Hochtöner
B&W Bowers & Wilkins Diamond: 2x Diamant Hochtöner
Hele dikke BOSE speakers
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
het maar liefst 2,5cm (!) dikke houtwerk is van binnen enorm stijf en trillingsarm geconstrueerd: alle trillingen moeten als muziek zijn eruit, er moeten minimale andere, mechanische trillingen zijn. Daar is veel werk van gemaakt. Ook van de aansluiting van verschillende delen op elkaar, zodat er zo min mogelijk luchtspleten zijn, waar muziek langs kan.
het maar liefst 2,5cm (!) dikke houtwerk is van binnen enorm stijf en trillingsarm geconstrueerd: alle trillingen moeten als muziek zijn eruit, er moeten minimale andere, mechanische trillingen zijn. Daar is veel werk van gemaakt. Ook van de aansluiting van verschillende delen op elkaar, zodat er zo min mogelijk luchtspleten zijn, waar muziek langs kan.
- pappaleo
- Contacteer:
Briljant, daar is wel werk van gemaakt, zeg!fluffypuf schreef:Hele dikke BOSE speakers![]()
Wat denk je, mijn kleine project is bijna klaar, zou het zin hebben om daar ook alle luchtspleten waar nog muziek langs kan, dicht te maken?
Gewoon kitten Leo
Als je denkt dat dat niet genoeg is, gewoon een bus PUR erin 
Maar hoe moet je dat doen als je een open baffle hebt danfluffypuf schreef:Ook van de aansluiting van verschillende delen op elkaar, zodat er zo min mogelijk luchtspleten zijn, waar muziek langs kan.
- pappaleo
- Contacteer:
Kan daar muziek langs?SARK schreef:Maar hoe moet je dat doen als je een open baffle hebt danfluffypuf schreef:Ook van de aansluiting van verschillende delen op elkaar, zodat er zo min mogelijk luchtspleten zijn, waar muziek langs kan.
Kansloos !!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ja mensen, daaristie weer!

Gave Saba dipoles, niet echt volgens de regelen der kunst gebouwd maar alleen voor de verzameling aan Saba drivers (in goede staat!) het al waard haha.
Die staan er al een half jaar. En gezien de prijs dacht ik dat ze wel zo weg zouden zijn. Voor die greencones worden toch best redelijke prijzen betaald, niet?meiborg schreef:Gave Saba dipoles, niet echt volgens de regelen der kunst gebouwd maar alleen voor de verzameling aan Saba drivers (in goede staat!) het al waard haha.
Dit lijkt een beetje op een Lampizator/ Lukasz Fikus project.
Voor die prijs word ik wel erg nieuwsgierig, maar:
- het is best een eind uit de buurt
-waar moet ik dit nu weer neerzetten??
Ja daar dacht ik ook gelijk aan, ik heb niet zo'n vertrouwen in de aanpak van het lampiator ontwerp maar met name die Saba woofers en mids zijn erg mooi. Hoog rendement en lage mms, ik zou ze wel op de plank willen hoor
.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
@ jan geert (en anderen):
ik werk 5 min van de aanbieder en kom regelmatig in alphen a/d rijn. wil ze best voor je meenemen?
ik zit ook 2 dagen in de week in Werkendam, mocht iemand anders ze willen hebben...
ik werk 5 min van de aanbieder en kom regelmatig in alphen a/d rijn. wil ze best voor je meenemen?
ik zit ook 2 dagen in de week in Werkendam, mocht iemand anders ze willen hebben...
Oeioeioei nou word ik toch wel heel erg in de verleiding gebracht......
Maar ik kan het eigenlijk nergens goed kwijt, en realistisch gezien heb ik nog zo veel projecten staan dat ik hier niet aan toe ga komen...Zou zonde zijn...
Toch heel erg bedankt voor het aanbod
Maar ik kan het eigenlijk nergens goed kwijt, en realistisch gezien heb ik nog zo veel projecten staan dat ik hier niet aan toe ga komen...Zou zonde zijn...
Toch heel erg bedankt voor het aanbod
Die staat er al: April Music Stello da220 mk2.
Ondertussen nog een veeeeeeel betere beluisterd: Black Lion White Sparrow mk2.
- bas focal m180
- Contacteer:
Waarom zet je hem niet hier op het forum te koop ?dre schreef:het is `m inderdaad!
Ik zie dat forse prijzen en exotische namen hand in hand gaan !dre schreef:Die staat er al: April Music Stello da220 mk2.
Waarschijnlijk omdat je hier een vraagprijs moet vermeldenbas focal m180 schreef:Waarom zet je hem niet hier op het forum te koop ?dre schreef:het is `m inderdaad!
Ik hoef er niet vanaf,dus eens kijken wat ze er voor geven enz.....
Maar een pm met een mooi bedrag is uiteraard altijd welkom.
Maar een pm met een mooi bedrag is uiteraard altijd welkom.
Ik heb nog een dac1000 staan, in feite dezelfde zonder de XLR uitgangen. Het 'zwevende' bord met 2 extra PCM63 dacs en analoge kanalen - een kopie van het circuit er recht onder op de hoofdprint- mist dus. Aan de foto's te zien verder identiek.
De BB PCM63 wordt door mensen als Thorsten Loesch in 1 adem genoemd met de TDA1541A en is daardoor nogal populair bij retro-audiofielen
en deze Parasound dac is een curieus ding, omdat het een typisch amerikaans spierballen-engineering over-the-top implementatie van die PCM63 is. 3 trafo's, capaciteit voeding voor een leuke eindversterker, raw elko's van premium Nichicon, black gates bij de chips, alles gebypassed, vaak dubbel. De hoeveelheid condensatoren in het ding is 'staggering'.
Het geheel afgerond met een 19-inch front met rack montage gaten.
De Ford Mustang of Chevy Corvette onder de DACs
De BB PCM63 wordt door mensen als Thorsten Loesch in 1 adem genoemd met de TDA1541A en is daardoor nogal populair bij retro-audiofielen
en deze Parasound dac is een curieus ding, omdat het een typisch amerikaans spierballen-engineering over-the-top implementatie van die PCM63 is. 3 trafo's, capaciteit voeding voor een leuke eindversterker, raw elko's van premium Nichicon, black gates bij de chips, alles gebypassed, vaak dubbel. De hoeveelheid condensatoren in het ding is 'staggering'.
Het geheel afgerond met een 19-inch front met rack montage gaten.
De Ford Mustang of Chevy Corvette onder de DACs
Inderdaad bomvol met blackgate.
Hij klinkt in laag en mid echt heel goed,het hoog mist wat resolutie in vergelijk met wat 'duurdere' die ik beluisterd heb.
Hij klinkt in laag en mid echt heel goed,het hoog mist wat resolutie in vergelijk met wat 'duurdere' die ik beluisterd heb.