hey Jan, da's handig als ze eens een plaat weggooien!Wowly schreef:Trespa wordt op gooiafstand van mij gemaakt....Weert in Noordlimburg.
Jan
Ed.
Moderator: Beheerdersteam
tweede keus slaat hier op kleine foutjes in het buitenlaagje melamine!robbiedobbie schreef:tweede keus??!!!!
dat ga niet horen, maar wél meten denk ik...
De plaat zoals wij hem gaan gebruiken dient eigenlijk alleen om de speakers vast te zetten aan de kast.Paul schreef:misschien staat hier nog iets nuttigs in:
Als 'dat spul' slaat op de CNC bank: wachten tot de zomer, dan ben ik misschien klaar voor een volgende upgrade en komt deze te koop.thefinlux schreef:Hoi Ed,
Ik volg je topic al een tijdje. Tijd voor een compliment nu.
GAAAF!!!!![]()
Ik ben stinkend jaloers!![]()
Waar woon je? Ik ga dat spul van je stelen!
Mooi RobertJan,robbiedobbie schreef:begonnen om de hele (achter)frontplaat uit te tekenen.
Het is nog niet perfect, maar we komen er wel (with a little help from...)