Die komen er zsm aan Bert
ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Henkjan schreef:goed bezig!
Dank
Komen eraanOpaBert schreef:Ik heb ook een set printen over genomen van een forum lid
Leuk dat dit topic opeens actief werd Ik had het nog niet eerder gezien
Misschien dat ik deze week nog wat erop metsel als ik weet wat
Dus terug naar het begin
Verhip is SMD![]()
daar heb ik niks voor en ook niet de motoriek
Ik had nog een setje afgebouwd liggen Aad, ik heb echt niet in een middag zo'n setje in elkaarFR_Aad schreef:Dat heb je vlot gedaan
Zeker nu niet - hoewel het al een stuk beter gaat.
