pvanlingen schreef:Dit hele onzin verhaal kan hier toch wel gesloten worden.
Het is ook al te lezen in "hifi gerelateerd".
Paul.
Wat ben je de laatste tijd toch streng, Paul….
Moderator: Beheerdersteam
pvanlingen schreef:Dit hele onzin verhaal kan hier toch wel gesloten worden.
Het is ook al te lezen in "hifi gerelateerd".
Paul.
de Keks zongen t al lang geleden:Pjotr schreef:Jij snap niks van Audio ook hè... Of van Goud zoeken bij laag waterjvenema schreef:Je vraag je af en toe af waar we alle moeite voor doen als je in ogenschouw neem met welke apparatuur de opnames gemaakt zijn en in welke ruimte met welke speakers de boel afgemixt is.
We willen zeker niet opamp type X in onze keten hebben terwijl tijdens de opname het signaal er wel twintig keer doorheen is gegaan etc. Is het op een geven moment niet die pot met goud aan het eind van de regenboog. Die pot met goud ga je nooit vinden, geniet gewoon van het uitzicht van de regenboog.![]()
Mwah je zat gewoon met je plug te klooien:Walt schreef:Geintje moet kunnen toch om de 300 pagina’s te vieren, en na 2,5 uur had ik de clue alweer verklapt…
Walt schreef:Zit lekker te klooien met die Furutech NCF plug, had dit heugelijke feit inderdaad bijna ongezien voorbij laten gaan.