Dat gaat nu allemaal goed, rebooten, shutdown oftewel uitzetten.FR_Aad schreef:Ja, rebooten was niet de beste eigenschap van de vorige versies.
Dit met de versie 1.5, de jongens gebruiken een beetje turbotaal en suggereren de top oplossing. Ze timmeren goed aan de weg, dat merk je wel, maar het blijft MPD op een kleine PC, met een mooi schermpje wat ook met het tablet of telefoon is te bedienen.
En behoorlijk goed in te stellen. Ondersteunt dus ook Amp. De koppeling had ik nu, mede door de ervaring ookwel, vrij snel te pakken. Het probleem is dan nog wel, dat als je de boel koppelt je met een grote verzameling wel weer uren bezig bent, en dan is een externe LMS server in het voordeel.
Bijvoorbeeld samen met een Odroid en of combi piCorePlayer RPI.
