ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

Zeer waarschijnlijk gaat er ook een vriend van mij mee.
gaarne in de lijst aanpassen aub.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

mischa72 schreef:
Wowly schreef:
Inschrijflijst bijgewerkt
Niet helemaal. Mijn "vriend" staat er nog niet bij.

Groeten,
Mischa
Onee? kijk nog eens :D
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

gervenja schreef:
mmm zit dan in de spaanse pyreneeen, kunnen we daar niet iets doen?
We kunnen met z'n allen naar de Pyreneeen?

Ik zou het wel weten waar ik zou zitten op 23 mei :twisted:

jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

ray5150 schreef:
Zeer waarschijnlijk gaat er ook een vriend van mij mee.
gaarne in de lijst aanpassen aub.
Als je wat meer specifieker bent, komt dat ook in orde

aub?
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
mischa72 schreef:
Wowly schreef:
Inschrijflijst bijgewerkt
Niet helemaal. Mijn "vriend" staat er nog niet bij.

Groeten,
Mischa
Onee? kijk nog eens :D
Eigenlijk klopt die inschrijving niet, want hij is geen lid hier. Hij komt met mij mee als gast, dus hoort ie daar eigenlijk niet te staan. Vandaar dat ik hem gemist heb (als hij er al stond :twisted: )

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

nickname: meanman64
naam:Roovers Patrick
Dagdelen:Alle
meeeten:nee(tis te zeggen,lust geen piza)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

Wowly schreef:
ray5150 schreef:
Zeer waarschijnlijk gaat er ook een vriend van mij mee.
gaarne in de lijst aanpassen aub.
Als je wat meer specifieker bent, komt dat ook in orde

aub?
Maar natuurlijk,
Ik zal het hier even opnieuw doen:
ray5150 schreef:
Naam Ray5150
Naam Raymond Verheyen
Naam vriend - Bart van K. (geen lid hier)
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja/
Hij is dan wel geen lid hier,(heb hem al meerdere malen uitgenodigd) maar hij bouwt wel zelf audio-elektronica.
het is alleen nog niet helemaal zeker of hij meekomt in verband met zijn werk.
mocht hij niet kunnen, dan laat ik je dat zo snel mogelijk weten.
ik heb niet zijn volledige naam geplaatst, ik weet niet of hij dat op prijs stelt.

Zo goed, jan?

@meanman64: de meeste pizzaboeren verkopen ook spaghetti en dergelijke. anders is er vast wel een shoarmaboer of chinees in de buurt.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Prima ray, hij staat erbij!

Patrick, er zit vlakbij een winkelcentrum, daar zal vast een een of ander restaurantje zitten.

Nog 17 te gaan voordat de wachtlijst ingaat. En we moeten nog 2 maanden !!!

Jan
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Bericht door Ronald_1 »

Een vriend van me wil ik ook graag de luisterdag bezoeken, dus hierbij de aangepaste inschrijving:

Forumnaam: Ronald_1
Naam: Ronald
Naam vriend: Danny (geen ZBA-lid)
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Bericht door Arno »

Nick: Arno
Naam: Arno van Emmerik
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

Nick Amanda
Naam Amanda
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Bericht door JvS »

Ik en een vriend van me (geen idee of die hier is geregistreerd) willen ook graag komen.

Nick: JvS
Naam: Joost van Schie
Naam vriend: Hinke de Lau
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee

Ik weet alleen niet zeker dat ik 9:00 scherp ga redden, maar vind alleen de middag ook weer jammer. Schop ik dan een heel schema in de war? :P
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

asterduc schreef:
Asterduc
Name: Ed
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja
Die avond kan voor mij niet meer, vandaar wijziging
Asterduc
Name: Ed
Dagdelen; ochtend/middag
Mee-eten; nee
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Vinculum »

Ik zal er ook zijn maar helaas alleen de middag.

Vinculum
Name: Ardon
Dagdelen: middag
Mee-eten: nee
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Lijst geupdate, nog een maand te gaan en nog 10 plaatsen te bezetten.....
Gebruikersavatar
GeertM2
Berichten: 557
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 14:48
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door GeertM2 »

Ik wil graag nog een vriend toevoegen:
Naam: Rody
alle dagdelen en mee eten.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Ook ik wil graag een vriend toevoegen:
Naam: Stef
alle dagdelen en mee eten.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

En bij deze wil ik mezelf weer afmelden vanwege andere verplichtingen op de bewuste dag...en de Ieniemienie's blijven dan dus ook thuis...

Desondanks iedereen daar alvast enorm veel plezier gewenst!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Nogmaals even voor de duidelijkheid, het is NOT DONE om je af te melden. Als je niet zeker weet óf je kan komen kun je je beter niet opgeven. Ik zal ook uitleggen waarom; in de vorige editie's zijn mensen niet kunnen komen om ze zagen dat de wachtlijst van dien aard was dat ze niet meer zouden kunnen komen. Als dan iedereen alsnog gaat afzeggen is de wachtlijst natuurlijk zo weg zou je zeggen. Echter, velen dienen ruim van tevoren de datum vast te leggen, en zetten zich daarom niet meer op die wachtlijst (lijkt te weinig kans om nog mee te kunnen doen). Zo vissen zij achter het net.

het is dus geen animo check, of "ik schrijf me wel in zie tegen die tijd wel". Nee, een inschrijving is in principe inschrijving.

Mochten er dit jaar wel een aantal afmelden met matige reden dan ga ik voor volgend jaar de inschrijving doen door middel van een geldtransactie. Zegmaar, als je wil inschrijven dien je de entree vantevoren te voldoen oid. Om toch een klein drempeltje op te werpen.

Mocht er nou geen limiet zijn qua aantal, dan was het wat anders, maar die is er nou eenmaal.......Ik probeer voorzichtig de organisatie aan te passen aan de aantallen, maar ik ben hier voorzichtig mee.

Enfin, wil je je afmelden kun je het beste me een PB-tje sturen met daarin je reden, zodat ik kan inschatten hoe mensen zich inschrijven. Hiermee kan ik dan volgend jaar eventueel de procedure mee aanpassen.

Wowly
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 20 apr 2009, 7:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

trust me, ik heb een goede reden... én om me aan te melden...én nu ook om me weer af te melden.

Het kan dan not done zijn volgens jou, volgens mij ligt het nu anders.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Toch eventjes reageren.

Ik kan het goed begrijpen dat Jan het liefst geen afmelders heeft. Zeker omdat het elk jaar weer druk is en plaatsen schaars zijn. Aan de andere kant, mensen hebben naar mijn mening lang genoeg de tijd gehad om zich in te schrijven. Helaas kan altijd een (goede) reden zijn dat er iets niet door kan gaan.

Echter kan ik me voorstellen dat als iemand niet kan, dat hij/zij die reden niet wil te noemen (het is immers privé), aan de andere kant wat bepaald of iets een goede reden is? Dat is nogal persoonlijk namelijk. Wat is een matige reden en wat niet?

Ik probeer even mee te denken en wellicht is het in de toekomst handig om een aantal plekken als buffer te kiezen.
Het is nmlk ook zuur dat, met een transactie, je geld hebt betaald en je toch niet kan doordat je naar een begrafenis moet oid. Wat krijgen we dan, annuleringsverzekeringen zodat je voor zulke situaties je geld kunt terug krijgen? :roll: :lol:

Dus sja lastig zo'n situatie....
Bij zoiets blijf je houden dat er altijd mensen willen die niet meer er bij kunnen en mensen die wel wilden maar opeens niet meer kunnen.
Dat heb je zelfs als je met het vliegtuig gaat oid.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

een aantal bufferplaatsen lijkt me een prima optie,vooraf betalen ook.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hmm, vooralsnog is het niet nodig. Ik heb nu twee afmeldingen gehad, waarvan allebei een hele goede reden hebben. Echter vorig jaar waren er een aantal afmeldingen waarvan ik denk dat mensen zich hebben ingeschreven om maar een soort van reservering te maken. Dit jaar heb ik de inschrijving maar gewoon ruimer gemaakt, zodat er voor de meesten plaats is. De opbouw van de dag staat dit nu ook toe. toch wil ik voorkomen dat mensen zich maar afzeggen, bijvoorbeeld omdat de vrouw het opeens niet meer goed vond, of hij liever naar een bepaald optreden of verjaardag ging. Dit zijn allemaal redenen die je ook vantevoren had kunnen bedenken vind ik.

Meestal gaan zo'n maandje vantevoren de mensen zich afmelden, en ook nu weer gebeurd dat.

Het vooraf betalen geeft mij een enorme rompslomp waar ik liever niet aan begin. Ik heb ook bedacht dat je pas kunt komen als je een minimale tijd lid bent (ongeacht hoeveel posts je hebt), maar wil de beginners zeker niet uitsluiten. Ook zij hebben erg veel aan zo'n dag vind ik.

Het zal allemaal wel loslopen denk ik.

Jan

EDIT: beide afmeldingen hadden allebei een zeer goede reden om af te melden!
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 20 apr 2009, 7:58, 1 keer totaal gewijzigd.
gelly
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 26 jan 2009, 23:08
Locatie: bonheiden (B)

reservatie

Bericht door gelly »

Nick: gelly
Naam: candela mauro
Dagdelen: middag
Mee-eten: nee

k'zie er al naar uit !
tot dan

ps: > wowly
krijg ik nog een bevestiging ? of wordt pagina 1 lijst geedit ?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Zo'n dag is juist erg leuk voor beginners! Ik denk dat het juist erg jammer zou zijn als het qua inschrijf tijd gaat.
De "oude rotten" weten elkaar toch wel te vinden.

Ik begrijp overigens volledig jou frustraties over de "excuses" die je net noemt, maar eerlijk gezegd zou ik er inmiddels niet eens een uitspraak over durven doen. Soms is iets voor de een iets heel erg onnozel, terwijl het voor de ander behoorlijk heftig meetelt. (heb ik zelf eens ondervonden met een afspraak met iemand)
Ik weet van andere vrienden dat bv verjaardagen (zeker van bepaalde personen in de familie) heel erg gevoelig liggen.

Aan de andere kant ben ik ook iemand van afspraak is afspraak (tenzij echt heel erg belangrijk of unieks).

Enfin, lang verhaal zwaar offtopic.
Aanmelden maar!!!!
8) 8)
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”