ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Eigenlijk klopt die inschrijving niet, want hij is geen lid hier. Hij komt met mij mee als gast, dus hoort ie daar eigenlijk niet te staan. Vandaar dat ik hem gemist heb (als hij er al stondWowly schreef:Onee? kijk nog eensmischa72 schreef:Niet helemaal. Mijn "vriend" staat er nog niet bij.Wowly schreef:Inschrijflijst bijgewerkt
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
Maar natuurlijk,Wowly schreef:Als je wat meer specifieker bent, komt dat ook in orderay5150 schreef:Zeer waarschijnlijk gaat er ook een vriend van mij mee.
gaarne in de lijst aanpassen aub.
aub?
Ik zal het hier even opnieuw doen:
Hij is dan wel geen lid hier,(heb hem al meerdere malen uitgenodigd) maar hij bouwt wel zelf audio-elektronica.ray5150 schreef:Naam Ray5150
Naam Raymond Verheyen
Naam vriend - Bart van K. (geen lid hier)
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja/
het is alleen nog niet helemaal zeker of hij meekomt in verband met zijn werk.
mocht hij niet kunnen, dan laat ik je dat zo snel mogelijk weten.
ik heb niet zijn volledige naam geplaatst, ik weet niet of hij dat op prijs stelt.
Zo goed, jan?
@meanman64: de meeste pizzaboeren verkopen ook spaghetti en dergelijke. anders is er vast wel een shoarmaboer of chinees in de buurt.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Ik en een vriend van me (geen idee of die hier is geregistreerd) willen ook graag komen.
Nick: JvS
Naam: Joost van Schie
Naam vriend: Hinke de Lau
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee
Ik weet alleen niet zeker dat ik 9:00 scherp ga redden, maar vind alleen de middag ook weer jammer. Schop ik dan een heel schema in de war?
Nick: JvS
Naam: Joost van Schie
Naam vriend: Hinke de Lau
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee
Ik weet alleen niet zeker dat ik 9:00 scherp ga redden, maar vind alleen de middag ook weer jammer. Schop ik dan een heel schema in de war?
Nogmaals even voor de duidelijkheid, het is NOT DONE om je af te melden. Als je niet zeker weet óf je kan komen kun je je beter niet opgeven. Ik zal ook uitleggen waarom; in de vorige editie's zijn mensen niet kunnen komen om ze zagen dat de wachtlijst van dien aard was dat ze niet meer zouden kunnen komen. Als dan iedereen alsnog gaat afzeggen is de wachtlijst natuurlijk zo weg zou je zeggen. Echter, velen dienen ruim van tevoren de datum vast te leggen, en zetten zich daarom niet meer op die wachtlijst (lijkt te weinig kans om nog mee te kunnen doen). Zo vissen zij achter het net.
het is dus geen animo check, of "ik schrijf me wel in zie tegen die tijd wel". Nee, een inschrijving is in principe inschrijving.
Mochten er dit jaar wel een aantal afmelden met matige reden dan ga ik voor volgend jaar de inschrijving doen door middel van een geldtransactie. Zegmaar, als je wil inschrijven dien je de entree vantevoren te voldoen oid. Om toch een klein drempeltje op te werpen.
Mocht er nou geen limiet zijn qua aantal, dan was het wat anders, maar die is er nou eenmaal.......Ik probeer voorzichtig de organisatie aan te passen aan de aantallen, maar ik ben hier voorzichtig mee.
Enfin, wil je je afmelden kun je het beste me een PB-tje sturen met daarin je reden, zodat ik kan inschatten hoe mensen zich inschrijven. Hiermee kan ik dan volgend jaar eventueel de procedure mee aanpassen.
Wowly
het is dus geen animo check, of "ik schrijf me wel in zie tegen die tijd wel". Nee, een inschrijving is in principe inschrijving.
Mochten er dit jaar wel een aantal afmelden met matige reden dan ga ik voor volgend jaar de inschrijving doen door middel van een geldtransactie. Zegmaar, als je wil inschrijven dien je de entree vantevoren te voldoen oid. Om toch een klein drempeltje op te werpen.
Mocht er nou geen limiet zijn qua aantal, dan was het wat anders, maar die is er nou eenmaal.......Ik probeer voorzichtig de organisatie aan te passen aan de aantallen, maar ik ben hier voorzichtig mee.
Enfin, wil je je afmelden kun je het beste me een PB-tje sturen met daarin je reden, zodat ik kan inschatten hoe mensen zich inschrijven. Hiermee kan ik dan volgend jaar eventueel de procedure mee aanpassen.
Wowly
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 20 apr 2009, 7:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Toch eventjes reageren.
Ik kan het goed begrijpen dat Jan het liefst geen afmelders heeft. Zeker omdat het elk jaar weer druk is en plaatsen schaars zijn. Aan de andere kant, mensen hebben naar mijn mening lang genoeg de tijd gehad om zich in te schrijven. Helaas kan altijd een (goede) reden zijn dat er iets niet door kan gaan.
Echter kan ik me voorstellen dat als iemand niet kan, dat hij/zij die reden niet wil te noemen (het is immers privé), aan de andere kant wat bepaald of iets een goede reden is? Dat is nogal persoonlijk namelijk. Wat is een matige reden en wat niet?
Ik probeer even mee te denken en wellicht is het in de toekomst handig om een aantal plekken als buffer te kiezen.
Het is nmlk ook zuur dat, met een transactie, je geld hebt betaald en je toch niet kan doordat je naar een begrafenis moet oid. Wat krijgen we dan, annuleringsverzekeringen zodat je voor zulke situaties je geld kunt terug krijgen?
Dus sja lastig zo'n situatie....
Bij zoiets blijf je houden dat er altijd mensen willen die niet meer er bij kunnen en mensen die wel wilden maar opeens niet meer kunnen.
Dat heb je zelfs als je met het vliegtuig gaat oid.
Ik kan het goed begrijpen dat Jan het liefst geen afmelders heeft. Zeker omdat het elk jaar weer druk is en plaatsen schaars zijn. Aan de andere kant, mensen hebben naar mijn mening lang genoeg de tijd gehad om zich in te schrijven. Helaas kan altijd een (goede) reden zijn dat er iets niet door kan gaan.
Echter kan ik me voorstellen dat als iemand niet kan, dat hij/zij die reden niet wil te noemen (het is immers privé), aan de andere kant wat bepaald of iets een goede reden is? Dat is nogal persoonlijk namelijk. Wat is een matige reden en wat niet?
Ik probeer even mee te denken en wellicht is het in de toekomst handig om een aantal plekken als buffer te kiezen.
Het is nmlk ook zuur dat, met een transactie, je geld hebt betaald en je toch niet kan doordat je naar een begrafenis moet oid. Wat krijgen we dan, annuleringsverzekeringen zodat je voor zulke situaties je geld kunt terug krijgen?
Dus sja lastig zo'n situatie....
Bij zoiets blijf je houden dat er altijd mensen willen die niet meer er bij kunnen en mensen die wel wilden maar opeens niet meer kunnen.
Dat heb je zelfs als je met het vliegtuig gaat oid.
Hmm, vooralsnog is het niet nodig. Ik heb nu twee afmeldingen gehad, waarvan allebei een hele goede reden hebben. Echter vorig jaar waren er een aantal afmeldingen waarvan ik denk dat mensen zich hebben ingeschreven om maar een soort van reservering te maken. Dit jaar heb ik de inschrijving maar gewoon ruimer gemaakt, zodat er voor de meesten plaats is. De opbouw van de dag staat dit nu ook toe. toch wil ik voorkomen dat mensen zich maar afzeggen, bijvoorbeeld omdat de vrouw het opeens niet meer goed vond, of hij liever naar een bepaald optreden of verjaardag ging. Dit zijn allemaal redenen die je ook vantevoren had kunnen bedenken vind ik.
Meestal gaan zo'n maandje vantevoren de mensen zich afmelden, en ook nu weer gebeurd dat.
Het vooraf betalen geeft mij een enorme rompslomp waar ik liever niet aan begin. Ik heb ook bedacht dat je pas kunt komen als je een minimale tijd lid bent (ongeacht hoeveel posts je hebt), maar wil de beginners zeker niet uitsluiten. Ook zij hebben erg veel aan zo'n dag vind ik.
Het zal allemaal wel loslopen denk ik.
Jan
EDIT: beide afmeldingen hadden allebei een zeer goede reden om af te melden!
Meestal gaan zo'n maandje vantevoren de mensen zich afmelden, en ook nu weer gebeurd dat.
Het vooraf betalen geeft mij een enorme rompslomp waar ik liever niet aan begin. Ik heb ook bedacht dat je pas kunt komen als je een minimale tijd lid bent (ongeacht hoeveel posts je hebt), maar wil de beginners zeker niet uitsluiten. Ook zij hebben erg veel aan zo'n dag vind ik.
Het zal allemaal wel loslopen denk ik.
Jan
EDIT: beide afmeldingen hadden allebei een zeer goede reden om af te melden!
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 20 apr 2009, 7:58, 1 keer totaal gewijzigd.
reservatie
Nick: gelly
Naam: candela mauro
Dagdelen: middag
Mee-eten: nee
k'zie er al naar uit !
tot dan
ps: > wowly
krijg ik nog een bevestiging ? of wordt pagina 1 lijst geedit ?
Naam: candela mauro
Dagdelen: middag
Mee-eten: nee
k'zie er al naar uit !
tot dan
ps: > wowly
krijg ik nog een bevestiging ? of wordt pagina 1 lijst geedit ?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Zo'n dag is juist erg leuk voor beginners! Ik denk dat het juist erg jammer zou zijn als het qua inschrijf tijd gaat.
De "oude rotten" weten elkaar toch wel te vinden.
Ik begrijp overigens volledig jou frustraties over de "excuses" die je net noemt, maar eerlijk gezegd zou ik er inmiddels niet eens een uitspraak over durven doen. Soms is iets voor de een iets heel erg onnozel, terwijl het voor de ander behoorlijk heftig meetelt. (heb ik zelf eens ondervonden met een afspraak met iemand)
Ik weet van andere vrienden dat bv verjaardagen (zeker van bepaalde personen in de familie) heel erg gevoelig liggen.
Aan de andere kant ben ik ook iemand van afspraak is afspraak (tenzij echt heel erg belangrijk of unieks).
Enfin, lang verhaal zwaar offtopic.
Aanmelden maar!!!!

De "oude rotten" weten elkaar toch wel te vinden.
Ik begrijp overigens volledig jou frustraties over de "excuses" die je net noemt, maar eerlijk gezegd zou ik er inmiddels niet eens een uitspraak over durven doen. Soms is iets voor de een iets heel erg onnozel, terwijl het voor de ander behoorlijk heftig meetelt. (heb ik zelf eens ondervonden met een afspraak met iemand)
Ik weet van andere vrienden dat bv verjaardagen (zeker van bepaalde personen in de familie) heel erg gevoelig liggen.
Aan de andere kant ben ik ook iemand van afspraak is afspraak (tenzij echt heel erg belangrijk of unieks).
Enfin, lang verhaal zwaar offtopic.
Aanmelden maar!!!!
