cve schreef:Misschien, als de proto's straks goed werken, kunnen we met een aantal lui prints bestellen. Vanaf ongeveen 16-20 stuks wordt het betaalbaar. Zeg maar zo'n 20euro per stuk.
Het ziet er zo mooi uit dat ik daar wel voor voel

Bij Olimex schijnt het ook nog betaalbaar te zijn. Ik heb er echter geen ervaring mee maar kreeg de tip van iemand.
http://www.olimex.com/pcb/index.html
Zit ik alleen nog tegen de prijs van die T-networks aan te hikken, maar inderdaad er valt te besparen op die 2K2
Groeten, Co
Nou kijk, da's een mooi adres. Daar kun je verschillende formaten printen op één grote print laten maken. Of zoals zij het noemen:
"Free panelization! Free de-panelization! Panelization of different boards on same panel is allowed!"
Dus dan zou ik ook een nette 12v voeding kunnen ontwerpen, bv zoals in dat andere topic staat.
Daarvan dan 2 stuks, tezamen met 2 stuks UcD180 voeding op één panel. Heb je een volledige voedingsset.
Aangezien er geen SMD componenten op de print zitten, zijn beperkte soldeerkunsten voldoende om het in elkaar te zetten. Alle onderdelen komen of bij RS, of bij conrad vandaan, dus dat is ook makkelijk te krijgen.
Ik zal eens een prijs opvragen.
T-nets worden trouwens snel goedkoper als je er meerdere tegelijk koopt, en goede slit-foils zijn ook duur (en lastig te krijgen).