10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 6 februari 2021 afgelast

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
TabCam

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 6 februari 2021 afgelast

Bericht door TabCam »

Barry2001 schreef: vr 18 mar 2022, 10:38
M'n vader (82) kreeg vd week de uitslag positief van de GGD. Hij is wel verkouden, maar haalt z'n schouders op en gaat verder met wat íe normaal ook doet, modelboten bouwen. Een jaar geleden zou ik daar veel bezorgder over zijn geweest.

Maar iets genuanceerder over de luisterdag: als ik kijk naar het aantal nieuwe projecten dat op een luisterdag gedemonstreerd zou kunnen worden is dat schrikbarend laag. Kun je echt op 1 hand tellen. Ik heb de luisterdag in Oost Nederland nu 9x georganiseerd, en met name de laatste jaren zie je een neergaande tendens. Ik heb geprobeerd dit een impuls te geven door een luidspreker ontwerp wedstrijd te organiseren, wat ook wel gewerkt heeft, 9 leuke ontwerpen zijn daaruit gekomen. Daarover heb ik al gezegd dat dit gaaf was om te doen, maar het hier bij laat. Als iemand het leuk vindt weer een wedstrijd te organiseren (bv met een bepaald thema) wil ik dat met alle plezier faciliteren op de luisterdag, maar ik ga het zelf niet nog een keer doen.

Ik had verwacht doordat er veel mensen langere tijd thuis hebben gezeten ivm Covid dat er ook meer nieuwe projecten zouden ontstaan, maar dat is niet het geval.

Dit dus, en het feit dat Covid nog door het land raast maakt voor mij dat de noodzaak van een luisterdag er minder is. En ik dit misschien later wel doe, of niet.
Heb nog wel een "work in progress" dat ik onderhand durf te demonstreren. Nadeel, het is niet echt klein (bijna 2m :rofl: ) en actief analoog versterkt, :think: , misschien toch een aanhanger huren :oops: .
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:goedzo:
TabCam

Bericht door TabCam »

TabCam schreef: ma 25 apr 2022, 0:45
Heb nog wel een "work in progress" dat ik onderhand durf te demonstreren. Nadeel, het is niet echt klein (bijna 2m :rofl: ) en actief analoog versterkt, :think: , misschien toch een aanhanger huren :oops: .
Inmiddels ben ik een stapje verder en een MiniDSP Flex Eight rijker. Die werkt goed genoeg om te zeggen dat de set demonstratierijp is. Zeker niet de beste en meer een MyMidFisetje maar ben er zelf eeg blij mee.
ray5150

Bericht door ray5150 »

Effe naar het noorden ermee dan :
viewtopic.php?t=30703
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”