13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Belangstelling zeker, ik heb wat stukken van Nelson Pass hierover gelezen, het concept lijkt me zeker interessant.Jerry schreef:...Ik wilde wat achtergrond geven bij de invloed van impedanties en bij de soms wat onconventionele keuzes voor: current-drive, actieve filters, gesloten boxen, DSP als voorversterker, luidsprekeropstelling i.c.m. ruimtecorrectie (DRC).
Is daar belangstelling en ruimte in het programma voor?
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Komt Stevie Nicks ook dan?democles schreef:wat voor bronnen zijn er behalve jouw streamer?![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Laten we zaterdag alleen maar Fleetwood Mack draaien.

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik ben er zaterdag ook bij. Waarschijnlijk alleen in de ochtend.
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Toen de geit nog een geitje was
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Bij deze dan nog officieel: De Visaton's kunnen zaterdag mee.
Het laag moet nog wat getweaked worden, maar geeft zover een goede indruk van het project.
Verder gaan er twee eindversterkers mee: een Chinese M7 kloon en de LJM L12-2
Als laatste ook mijn signaalbron: de computer
Het laag moet nog wat getweaked worden, maar geeft zover een goede indruk van het project.
Verder gaan er twee eindversterkers mee: een Chinese M7 kloon en de LJM L12-2
Als laatste ook mijn signaalbron: de computer
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik neem als bron een laptop mee, moet kunnen vind ik.Jooch schreef:Als laatste ook mijn signaalbron: de computer
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Scheelt weer een hoop hooi.....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
met jouw Avatar had ik toch wat anders verwacht.....Zweitse schreef:Ik neem als bron een laptop mee, moet kunnen vind ik.Jooch schreef:Als laatste ook mijn signaalbron: de computer
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Buizencomputer voor echt hi-fi geluid:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
weidok schreef:is er ook een cd speler?
Ik neem mijn oude pioneer wel mee.....
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Als ik langskom neem ik wel wat mee voor bij de koffie, dat klinkt nu al lekker.
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
In de middag is er nog wel ruimte, of misschien in de morgen. Gezien het aanbod wat er inmiddels is zit ik er aan te denken om de FH3 niet mee te nemen.Zweitse schreef:Wil mijn setje ook opnemen in het schema.Zweitse schreef:Ik zal kijken of ik een setje speakers (Walt/ScaMo15 kloon) en een versterker (LM4780 eindversterker) kan meenemen.
Rudy
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Rudy, Ultrazoom is afgevallen...
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Grapjas....Walt schreef:Rudy, Ultrazoom is afgevallen...
Rudy
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
film kijken, dan hebben we 2 sets 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Als er belangstelling voor is kan ik de 2 Fusion 503 plate amps meenemen, zet ik er een recht filter in zodat ze als gewone amp gebruikt kunnen worden ( oa met digitaal in).
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
neem hk cd speler mee en wat cd,sHoMeR schreef:weidok schreef:is er ook een cd speler?
Ik neem mijn oude pioneer wel mee.....
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Grof geschut alvast klaar gezet
Er is een Arcam DV27A DVDaudio speler aanwezig, maar voor wie zijn eigen mee wil nemen is dat geen probleem.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Mooi, dan ga ik wat schijfjes pakken
Lust die ook SACD?
btw: ik heb nog een paar Needle kasten over, heeft iemand interesse? Zijn niet de mooiste maar goed bruikbaar voor wat testwerk. Anders gaan ze de haard in.
Lust die ook SACD?
btw: ik heb nog een paar Needle kasten over, heeft iemand interesse? Zijn niet de mooiste maar goed bruikbaar voor wat testwerk. Anders gaan ze de haard in.
