Vandaag de printplaten op school even ge-etst. Morgen even de onderdelen er op zetten en dan kunnen de kasten dicht en dan kan ik overgaan op de afwerking. De kasten zullen worden gefineerd met elesgoflex. Beuken motief.
Eeeuhh, hum, volgende keer het aansluitdraadje van dat C'tje ff zo buigen dat ie op de print zit in lijn met de rest en niet scheef..
Verders netjes hoor..
Zo het front doek van de luidsprekers ook even gemaakt gisteren. Zit er echt heel strak in. Als ik er vanmiddag aan toe kom dan ga ik beginnne met de kasten dicht te lijmen en kan het afwerken beginnen
Zo het front doek van de luidsprekers ook even gemaakt gisteren. Zit er echt heel strak in. Als ik er vanmiddag aan toe kom dan ga ik beginnne met de kasten dicht te lijmen en kan het afwerken beginnen
Ziet er inderdaad strak uit... maar wordt dat niet heel erg stoffig bij het freezen van de hoeken (of doe je dat niet) en schuren?