Indrukwekkende monster versterker

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door OpaBert »

Ik dacht dat over een Monster Vrrsterker ging
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic O:)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door Pjotr »

Walt schreef:
Ik denk het niet, laten we wel zijn, dit is gewoon een keiharde Hypex NCore killer, speelt vast 3 ligas hoger.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gr. Walter
Mwah, Liga's zijn maar ongeveer 1cm dik :| :relax:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door ray5150 »

Bert61 schreef:
Ik dacht dat over een Monster Vrrsterker ging
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic O:)
Ach, als een fabrikant schermt met cijfers die volgens (sommige) forumleden discutabel zijn, dan mogen we daar best over discussiëren, toch ?
Overigens maakt de firma Monster veel producten, maar voor zover ik weet geen versterkers...
https://www.monsterproducts.eu/
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door OpaBert »

ray5150 schreef:
Bert61 schreef:
Ik dacht dat over een Monster Vrrsterker ging
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic O:)
Ach, als een fabrikant schermt met cijfers die volgens (sommige) forumleden discutabel zijn, dan mogen we daar best over discussiëren, toch ?
Overigens maakt de firma Monster veel producten, maar voor zover ik weet geen versterkers...
https://www.monsterproducts.eu/
Ik vind van wel hoor O:) heb er geen enkel bezwaar tegen Maar meestal zit ikke off topic Ray en niet jullie , dat viel mij opeens op
:mrgreen:
Gebruikersavatar
MFBass
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 26 mei 2014, 14:02

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door MFBass »

Sjemig wat verzinnen mensen toch onzinnige dingen.
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door aaronboumans »

Als het verkoopt...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door ray5150 »

Tsja, Pass Labs maakt ook monoblokken die een kilo of 70 het stuk wegen, vele honderden Watts opslurpen, en een kleine 100 K per paar kostten....
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: Indrukwekkende monster versterker

Bericht door aaronboumans »

Die kan je dus ook zelfbouwen :mrgreen:
Plaats reactie