Heel Holland bakt
Moderator: Beheerdersteam
Re: Heel Holland bakt
Dat is in dubbel opzicht, goed nieuws.ds23man schreef:Even een in en uitgang aangesloten:
Komt geluid door!
Je kunt nu ook het geluid "zien" op het schermpje.
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Heel Holland bakt
Yep, voor MFB. Dit is de snellere opvolger van de dsp die in de Grimm sub gebruikt wordt. Deze loopt op 768Khz sample rate waardoor de latency nog lager is en de mfb tegenkoppeling hoger kan doorlopen.
http://www.analog.com/en/products/audio ... t-overview
http://www.analog.com/en/products/audio ... t-overview
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
Re: Heel Holland bakt
Was dit linkje al gepost? Leuk leesvoer.
http://rmsacoustics.nl/papers/whitepaperMFBdesign.pdf
Groetjes Walter
http://rmsacoustics.nl/papers/whitepaperMFBdesign.pdf
Groetjes Walter
Re: Heel Holland bakt
Voor hen opzoek naar het ontwikkeltraject achter deze postzegel : http://mfblabs.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=291
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Heel Holland bakt
59 pagina's leesplezier mits je lid bent van het forum om de ploaties te zien. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Heel Holland bakt
Inmiddels 4 printjes gebakken zonder uitval.
Als het even kan werk ik alleen nog met smd, dit is gewoon leuk en uitdagend.
Als het even kan werk ik alleen nog met smd, dit is gewoon leuk en uitdagend.
