hé, deze verkopen de Nagaoka Recopack setSARK schreef:Er ligt een fijn pakketje op mijn buro ... zondag besteld en vanmorgen ontvangen.
http://www.pickupnaalden.com (aangename prijzen)
(die gele rolling cleaners zijn ondertussen wel erg duur zeg)
Moderator: Beheerdersteam
hé, deze verkopen de Nagaoka Recopack setSARK schreef:Er ligt een fijn pakketje op mijn buro ... zondag besteld en vanmorgen ontvangen.
http://www.pickupnaalden.com (aangename prijzen)
Je moet echt de houtlijm-methode een keer proberenHenkjan schreef:hé, deze verkopen de Nagaoka Recopack set![]()
doe je dan pure houtlijm*) of verdund?SARK schreef:Je moet echt de houtlijm-methode een keer prberenHenkjan schreef:hé, deze verkopen de Nagaoka Recopack set![]()
Haha ... ze zijn niet allemaal vies hoordre schreef:En nog 599 te gaan.
Da's best duur zegHenkjan schreef:hé, deze verkopen de Nagaoka Recopack set![]()
dat verdelen zou prima met t bakje van de Recopack set moeten kunnen.SARK schreef:Beetje lijm er opsmeren.
01.JPG
Met een vinger verdelen (dat tabje is dus echt niet nodig), pas op dat je niet op het label komt.
02.JPG
Voorzichtig wegpellen (dat is een heel fijn geluid) en klaar is Klara.
03.JPG
dat was t altijd al. is minder in prijs geëxplodeerd dan die gele rollersSARK schreef:Da's best duur zegHenkjan schreef:hé, deze verkopen de Nagaoka Recopack set![]()
€ 40,-
En je kunt per nacht er meerdere tegelijk laten drogen. Hoeft niet per se 1 voor 1SARK schreef:Haha ... ze zijn niet allemaal vies hoordre schreef:En nog 599 te gaan.
Mazzelpik.Henkjan schreef:de A zal morgen wel dicht zijn.... komende week maar eens proberen.
Gewoon meerdere op elkaar plakken.ray5150 schreef:Maar, een plaat heeft altijd 2 kanten.
je verwacht t niet van een winkel op dat adres hèray5150 schreef:Mazzelpik.Henkjan schreef:de A zal morgen wel dicht zijn.... komende week maar eens proberen.2017-08-27.png
op een blokje leggen, net als die dingen die bij de recopack zittenAaad schreef:Gewoon meerdere op elkaar plakken.ray5150 schreef:Maar, een plaat heeft altijd 2 kanten.![]()
Ze hadden alleen maar high end lijmHenkjan schreef:je verwacht t niet van een winkel op dat adres hèray5150 schreef:Mazzelpik.Henkjan schreef:de A zal morgen wel dicht zijn.... komende week maar eens proberen.2017-08-27.png
Hoezo?SARK schreef:Oei ... da's nou jammer dat Pattex hebt gekocht![]()