Daar moet je toch een stomme hond voor zijnPjotr schreef:Wel een zure zeg. Hoe zou dat nou toch komen? Heb hier een aardige tip voor Jeroen:Leeuwarden schreef:Ah! De spiegel!
Je krijgt meer terug
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Daar moet je toch een stomme hond voor zijnPjotr schreef:Wel een zure zeg. Hoe zou dat nou toch komen? Heb hier een aardige tip voor Jeroen:Leeuwarden schreef:Ah! De spiegel!
Yup, en dan nog moet je daar echt de ruimte voor hebben. Anders wordt nog een fiasco....Ah!buis schreef:..............nog een gezegde "wie wind zaait zal storm oogsten"![]()
Anne