Pagina 4 van 4

Re: zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Geplaatst: vr 07 mei 2021, 14:00
door OpaBert
Shadow schreef:
OpaBert schreef:
Shadow schreef:
En de boel goed afzekeren :lol:
Daar zou ik niet aan gedacht hebben Joram :D een audiofile zekering moet er natuurlijk ook in
Meer vanwege het kortsluitvermogen van zo'n EV O:)
Explosief Vehicle :think:

Re: zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Geplaatst: vr 07 mei 2021, 14:56
door Pjotr
Explosief niet zo maar als het fikt dan fikt Lithium ook goed. De brandweer heeft nu al nachtmerries van parkeergarages met "Laadhoeken" waar er lekker veel dicht bij elkaar staan.

Re: zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Geplaatst: vr 07 mei 2021, 17:40
door OpaBert
Pjotr schreef:
Explosief niet zo maar als het fikt dan fikt Lithium ook goed. De brandweer heeft nu al nachtmerries van parkeergarages met "Laadhoeken" waar er lekker veel dicht bij elkaar staan.
Ja heb zo,n survival aflevering gezien waar ze een mes in de batterij van een telefoontje ramde
De vonken spetterde alle kanten uit .. :shock:
Die gast wist niet hoe vlug hij zijn hoofd weg moest draaien Maar ze hadden Vuur :D