hey wat leuk joh, gefeliciteerdGideon1990 schreef: ↑vr 12 dec 2025, 13:02Ik was de toegang tot dit forum kwijt maar ondertussen weet ik er weer op te komen. De speakers zijn ooit mooi zwart afgelakt geworden en staan al een hele tijd in mijn woonkamer te spelen. Ik zal een dezer dagen eens wat foto's maken en hier posten.
Lager budget dan de LBVS zuilspeakers?
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
