Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik begrijp het ook wel,maar ik weet zeker dat het je prima af zal gaan. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En als je al een leuk setje hebt, start je niet snel aan een nieuw project.bas focal m180 schreef:Ik kan wel 1001 redenen en excuses geven/bedenken maar dat zou niet helemaal eerlijk zijn.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Breek me de bek niet open.FR_Aad schreef:En als je al een leuk setje hebt, start je niet snel aan een nieuw project.bas focal m180 schreef:Ik kan wel 1001 redenen en excuses geven/bedenken maar dat zou niet helemaal eerlijk zijn.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Zeker!sander1238 schreef:En dat is wel het belangrijkste basbas focal m180 schreef:Maar ik voel me wel gelukkiger dan daarvoor.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
+1sander1238 schreef:En dat is wel het belangrijkste basbas focal m180 schreef:Maar ik voel me wel gelukkiger dan daarvoor.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
weekje flink ziek geweest (dus even afwezig), maar de lijstjes zijn weer bijgewerkt
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Hier nog wat werk dan!
Helaas komt Tino niet mee.......
Wel neem ik mee: de tbc monitor en de Tang Band speakers.
Helaas komt Tino niet mee.......
Wel neem ik mee: de tbc monitor en de Tang Band speakers.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Het gezelschap wordt steeds selecter!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En ik mag blijkbaar niet komen. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
ds23man schreef:Het gezelschap wordt steeds selecter!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Jij hoort bij het meubilair Hans, er wordt tegenwoordig alleen nog vermeld wanneer je niet komthannesie schreef:En ik mag blijkbaar niet komen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
heb ik "het beste peerd van de stal" gemist?hannesie schreef:En ik mag blijkbaar niet komen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En met stip bovenaan!

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Mmmm,misschien is de sub van Michelp een mooie combi met de tbc monitors. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Komt me bekend voor. Beter eerst aan je eigen denkenbas focal m180 schreef:dre schreef:kon ik bergen verzetten, werkte met regelmaat 7 dagen in de week.
Maar ik voel me wel gelukkiger dan daarvoor.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Komen er nu welgeteld maar 13 mensen ? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Valt ook meest ongelukkig, de zaterdagse boodschappendag direct na twee feestdagen. Normaliter kun je wel wat schuiven naar de vrijdag, maar dat kan nu niet.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Boodschappen doe je vóór de kerstdagen. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dan raakt ons systeem hier helemaal van slag........ 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Jij komt en je liefie doet de boodschappen toch?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Was dat maar waar............dre schreef:je liefie doet de boodschappen toch?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Misschien zeg jij gewoon:schat,ik ga boodschappen doen en tot vanavond! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Trouwens het lijstje met deelnemers is nog niet helemaal correct, Piet1955 heeft zich ook al afgemeld ( en daarmee de RD40's).
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En daarna eet je weken wat je over hebt.ray5150 schreef:Boodschappen doe je vóór de kerstdagen.
