Ciare H12.1
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ciare H12.1
Dit was voor mij de eerste keer, krijg telkens een dikke pl*sser als ik er naar kijkFR_Aad schreef:Ziet er goed uit!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Echt gaaf geworden hoor! Mooi rustig plaatje in het interieur zo, valt niet op. Hoge WAF
keurig.
Ik hoop echt dat deze week de nieuwe unit binnen komt, kunnen ze eindelijk eens aan de versterker.
Dat kan ik mij echt goed voorstellen, en dan natuurlijk een tijdje inspelen?Zweitse schreef:Ik hoop echt dat deze week de nieuwe unit binnen komt, kunnen ze eindelijk eens aan de versterker.
Ik vind ze in ieder geval erg mooi, misschien juist wel door de "simpele" vorm, niets verstoort de balans.
Met Bison Tix, werkt echt perfect.FR_Aad schreef:Hoe heb je het doek uiteindelijk vastgemaakt?
Ze zijn er nog niet uit hoe de beschadiging is ontstaan en wie uiteindelijk de nieuwe unit gaat leveren, de fabrikant of de verkoper 
Zo, eindelijk is de nieuwe unit binnen en laat ik net vandaag een vrije dag hebben. Dadelijk de boel maar eens even in de kast schroeven 
Eerste indruk is goed. Eerst maar eens een paar uurtjes laten inspelen en dan een beetje fijn afstemmen met wat dempingsmateriaal. Voorgeschreven netwerkje moet er wel tussen, anders klinkt het een beetje schel.
- PimDriessen
Hoi Zweitse, Ik heb met belangstelling je bouw van de Ciare gevolgd, en ben benieuwd naar je luister bevindingen.
Zijn er voor deze speakers ook TL ontwerpen te vinden of jij weet, ik gebruik zelf Lowther speakers maar vindt het gebrek aan laag een probleem, nu heb ik wel een subwoofer bij staan maar het blijft toch behelpen.
Groet,
Pim
Zijn er voor deze speakers ook TL ontwerpen te vinden of jij weet, ik gebruik zelf Lowther speakers maar vindt het gebrek aan laag een probleem, nu heb ik wel een subwoofer bij staan maar het blijft toch behelpen.
Groet,
Pim
Dit is een ontwerp van Tony Gee met de HX201PimDriessen schreef:Hoi Zweitse, Ik heb met belangstelling je bouw van de Ciare gevolgd, en ben benieuwd naar je luister bevindingen.
Groet,
Pim
Solo201
Hoe heb je die frontjes gemaakt? Hoe zitten ze vast? En wat voor stof zit er op? (ben nieuwsgierig)
1: 4 mm MDF en bewerkt met een bovenfrees met cirkelgeleider 2: Met Nippies (Rumoh) 3: Speakerdoek (Rumoh)sjons schreef:Hoe heb je die frontjes gemaakt? Hoe zitten ze vast? En wat voor stof zit er op? (ben nieuwsgierig)