Die chaos in die voeding valt eigenlijk wel mee, het is vnl. draad wat de blik vertroebelt.
Je ziet hier de beste audiofiele DIY-traditie in vol ornaat!
Verdere simpele verbeteringen zou ik op dit moment in de voeding zoeken, de serieweerstandjes en snubbernetwerkjes zoals ik al eerder beschreef.
Een stap verder is dan wellicht een smoorspoel, dan een buizengelijkrichter (6X4), PIO of polypropyleen condensatoren in de voeding.........
En als je dan zover bent, de SRPP/cascode/mu follower, of simpelweg de GKS.
Die laatste heb ik ook, heel gewoontjes met een ECC82, maar wel met uitgezochte randcomponenten en een erg goede voedingschakeling.
Zal je in Breda wel kunnen zien.
Mijn ervaring is dat het type schakeling an sich nog niet eens het meest belangrijk is (binnen redelijke grenzen, ik houd bijv. niet van kathodevolgers, of in het algemeen schakelingen waarbij men op de kathode uitgaat), maar de ontwerpdetails, de layout, en de componentkeuze zijn dat wel.
Maar da's maar gewoon mijn mening hoor, en geen evangelie.