C-Horn van Andrew Tilsley
Moderator: Beheerdersteam
Re: C-Horn van Andrew Tilsley
citaat:
" Uitsmeren is noodzakelijk kwaad met het geringe aantal lijmklemmen die ik heb.
Bij de laatste plaat kan ik zelfs een aantal niet gebruiken vanwege de lengte. Dan moet je van armoede gebruikte lijmklemmen op nieuwe plekken gebruiken."
Je bouwt zo'n project en dan investeer je niet in voldoende lijmtangen of lijmtangen die groot genoeg zijn ? Mooi ontwerp, dat sowieso.
Maar zonde als het misgaat hierdoor.
" Uitsmeren is noodzakelijk kwaad met het geringe aantal lijmklemmen die ik heb.
Bij de laatste plaat kan ik zelfs een aantal niet gebruiken vanwege de lengte. Dan moet je van armoede gebruikte lijmklemmen op nieuwe plekken gebruiken."
Je bouwt zo'n project en dan investeer je niet in voldoende lijmtangen of lijmtangen die groot genoeg zijn ? Mooi ontwerp, dat sowieso.
ff lunche schreef:citaat:
Met de laatste plaat moet ik met 3 lijmklemmen minder. Het is niet de wereld hoor, als het niet erdoor kon dan had ik twee van een meter+ erbij kunnen halen.
Maar als je de lijm niet uitsmeert, dan heb je twee keer zoveel lijmklemmen nodig.
-
Rob Dingen
- Contacteer:
- audiomanics
- Contacteer:
Mijn vrouwlief is ook blij met de nieuwe werkplaats.
Er mag niet machinaal geschuurd worden, dus dat wordt wachten op beter weer en want het lukt me niet om in mijn eentje het geheel naar buiten en weer naar binnen sjouwen.
Hulp van de gezinsleden is dus noodzakelijk! En dat wordt niet gewaardeerd als dat ook nog eens meerdere keren op een dag moet vanwege het weer.
Geduld dus...
Er mag niet machinaal geschuurd worden, dus dat wordt wachten op beter weer en want het lukt me niet om in mijn eentje het geheel naar buiten en weer naar binnen sjouwen.
Hulp van de gezinsleden is dus noodzakelijk! En dat wordt niet gewaardeerd als dat ook nog eens meerdere keren op een dag moet vanwege het weer.
Geduld dus...
- MechanicalAnimal
+1Shadow schreef:OMG!
geweldig herkenbaar het verhaal er ook bij
Al een paar weekendjes goed weer gehad.
Helaas gaat het niet zo goed met mij schoonvader en is vrouwlief daarvoor al een tijdje in China.
En daarmee dus ook geen voortgang.. Even geduld dus..
Helaas gaat het niet zo goed met mij schoonvader en is vrouwlief daarvoor al een tijdje in China.
En daarmee dus ook geen voortgang.. Even geduld dus..
- bas focal m180
- Contacteer:
Project ligt idd erg lang stil. Schoonvader is al een tijdje overleden, wat in huis aardig wat stress heeft achtergelaten. Animo is hierdoor een beetje op een dieptepunt weggezakt.
Komende weken moet het toch wel loskomen als het weer meezit..
Komende weken moet het toch wel loskomen als het weer meezit..
Eindelijk heb ik draad afgelopen weken weer opgepakt en hieronder het resultaat..
- Bijlagen
Laatst gewijzigd door DKM op do 04 sep 2014, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
En er zitten niet eens handvaten aan.DKM schreef:Wederom een inspanning van het gezin om het gedrocht buiten te krijgen in het mooie weer voor een laatste schuurbeurt voor het aflakken.
En dan de zijkanten erop schroeven. Volgens mij de makkelijkste bouw van het forum.
Idd een draak om te tillen, ook omdat het nog kan breken zonder de zijkanten..FR_Aad schreef:En er zitten niet eens handvaten aan.DKM schreef:Wederom een inspanning van het gezin om het gedrocht buiten te krijgen in het mooie weer voor een laatste schuurbeurt voor het aflakken.
Wat ontzettend gaaf. Ik krijg ze er hier nevernooitniet binnen (WAF), maar wat een gave dingen zeg.
- bas focal m180
- Contacteer:
Stop maar wordt veel te mooi.
En jij dacht dat je vorige hoorns al groot waren.
En jij dacht dat je vorige hoorns al groot waren.
bedankt voor de complimenten maar die zijn meer voor de mensen die het mogelijk maakten.
Rob uiteraard en Bert Rijnders van Rijnders Graveern en lasertechniek en natuurlijk jullie forumleden!
Idd groter dan D55 die ik al massief vond.
Ik ben er zelf ook erg content mee. Vrouwlief partner vond het gedrocht, maar dichter bij de eindstreep is vind ze het wel mooi.
(kwam ook voornamelijk omdat ze ligend in de woonkamer aardig wat plek in beslag namen voor lange tijd)
Rob uiteraard en Bert Rijnders van Rijnders Graveern en lasertechniek en natuurlijk jullie forumleden!
Idd groter dan D55 die ik al massief vond.
Ik ben er zelf ook erg content mee. Vrouwlief partner vond het gedrocht, maar dichter bij de eindstreep is vind ze het wel mooi.
(kwam ook voornamelijk omdat ze ligend in de woonkamer aardig wat plek in beslag namen voor lange tijd)
Laatst gewijzigd door DKM op za 06 sep 2014, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is alweer een tijd geleden dat ik bij jou een paar Cello/Reso cabinets kocht en dit project voor het eerst zag. Het heeft dus even geduurd, maar wat een resultaat! Geweldig.
Veel luister (en kijk) plezier!
Raymond
Veel luister (en kijk) plezier!
Raymond
- firsttimer
Supergaaf! Vooral die transparante zijkanten waardoor je die prachtige 'glijbaan' blijft zien

- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Schitterend, echt eens wat anders, complimenten! Zo te zien heb je ze aangesloten, de hamvraag, hoe klinkt het?
Heel erg fraai. Hoge of lage WAF, ik vind het een kunststukje
Ik ben zelf nogal liefhebber van het aanzicht van de kopse kanten van mooi multiplex.
Ik ben zelf nogal liefhebber van het aanzicht van de kopse kanten van mooi multiplex.
- audiomanics
- Contacteer:
Wat wordt het volgende project? (al dat fineer op de grond...)
Nu moet je die andere speakers natuurlijk verkopen.. want 4 is teveel (al zou je ze zelf wel willen houden..)
Hoe valt het verschil in weergave tussen de C-horns en die andere kasten??
Kees
Nu moet je die andere speakers natuurlijk verkopen.. want 4 is teveel (al zou je ze zelf wel willen houden..)
Hoe valt het verschil in weergave tussen de C-horns en die andere kasten??
Kees