Luidsprekers ontmaskerd !
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Het geluid is niet zo dik als de KEF s, ± de consistentie lijkt op een Poolse vrouw heeft du¿o adem met een sterke basis.bartsegers schreef:
Het zal wel
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Die Polen schroeven de boel tenminste nog open en maken zowaar ook nog een meting. Moet je bij veel hifi-pers maar geloven allemaal.
[Edit] zo kom je ook erachter dat je tweet uit fase staat...
[Edit] zo kom je ook erachter dat je tweet uit fase staat...
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Denk dat de Poolse recensent het bij het rechte eind heeft: dit kan wel eens een diffractiepiekje zijn.
Overigens: zo'n forse kast en dan de zaak afstemmen op 40Hz, hoezo lekker populair afstemmen?
Overigens: zo'n forse kast en dan de zaak afstemmen op 40Hz, hoezo lekker populair afstemmen?
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Iemand een idee ??
Het is de vraag van een vriend van mij hij was benieuwd op welk prijsniveau deze units zitten .
Ik herken er wel iets van Morel en Seas in maar welke
Het is de vraag van een vriend van mij hij was benieuwd op welk prijsniveau deze units zitten .
Ik herken er wel iets van Morel en Seas in maar welke
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
De tweeter in de bruine kast is de Scanspeak D2905-990000, de ander lijkt mij de HiVi research RT2H
Scanspeak
HiVi Research
De mid/bas zouden een Seas en Vifa unit kunnen zijn.
Vifa
Scanspeak
HiVi Research
De mid/bas zouden een Seas en Vifa unit kunnen zijn.
Vifa
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Dat lijkt er inderdaad heel sterk op .Zweitse schreef:De tweeter in de bruine kast is de Scanspeak D2905-990000, de ander lijkt mij de HiVi research RT2H
Scanspeak
HiVi Research
De mid/bas zouden een Seas en Vifa unit kunnen zijn.
Vifa
Bedankt voor de moeite
dre schreef:
dre schreef:
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Die mid met koperkleurige faseplug is geen Seas. Mij lijkt het iets uit China, custom product.
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Als ik wat beter naar de rand kijk zou het ook nog wel eens een ScanSpeak kunnen zijn.
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Ascendo gebruikt de Seas Excel units met papieren conussen in de vroegere modellen dus dat zal hier niet anders zijn. De korf is van het oude excel model.
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Misschien dat Seas ook nog wat specifieke mods doet op aanvraag ?
Audio Technology doet dat natuurlijk ook wel .
Wellicht dat er zo wat verschillen ontstaan ?
Audio Technology doet dat natuurlijk ook wel .
Wellicht dat er zo wat verschillen ontstaan ?
Re: Luidsprekers ontmaskerd !
Een retro benadering van het ouderwetse stereomeubel:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0297/ ... RCHero.jpg
Misschien niet iets voor de gemiddelde zelfbouwer hier, maar de vormgeving vind ik wel fraai. Op de website staan wel meer aardige spulletjes:
http://shop.symbolaudio.com/
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0297/ ... RCHero.jpg
Misschien niet iets voor de gemiddelde zelfbouwer hier, maar de vormgeving vind ik wel fraai. Op de website staan wel meer aardige spulletjes:
http://shop.symbolaudio.com/
