het is natuurlijk een flinke koptelefoon als je er met je oren op zit!TubeHead schreef:TubeHead schreef:Geluid zit echt recht in je oren met een flinke power en snel. heel bijzonder.
En dit heeft me gehoorschade opgelopen volgens mij.. Oren doen gewoon zeer ook al staan ze op een laag niveau. Komt je dit bekent voor Asterduc ?
Desktop Line Array - Sweet Sixteen
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Desktop Line Array - Sweet Sixteen
Re: Desktop Line Array - Sweet Sixteen
Als je een smartphone hebt, kun je misschien een SPL meter app downloaden, geeft misschien wat meer inzicht.
