Nog een ExtremA
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nog een ExtremA
Ik vind dat de aanstichter van dit geheel maar eens tekst en uitleg moet komen geven... 
Aha,een heet onderwerpray5150 schreef:Ik vind dat de aanstichter van dit geheel maar eens tekst en uitleg moet komen geven...
Er zijn lijkt me twee mogelijkheden.
Als de originele Extrema (van SS
Ofwel er is moedwillig een "bom" in gezet, zodat het alleen werkt mits ingrijpen van de auteur
Anne
ray5150 schreef:Ik vind dat de aanstichter van dit geheel maar eens tekst en uitleg moet komen geven...
Die mag hier toch niet meer komen, als je dHr Sassen bedoelt
Die zit momenteel op een ander forum, voor vragen gewoon even daar je vragen plaatsen, Sander is in mijn ervaringen niet te beroerd om vragen te beantwoorden.johan283 schreef:Die mag hier toch niet meer komen, als je dHr Sassen bedoelt
Laatst gewijzigd door Zweitse op ma 09 jun 2014, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Is deze opmerkingen wel gepast Ray?ray5150 schreef:Ik vind dat de aanstichter van dit geheel maar eens tekst en uitleg moet komen geven...
- SSassen
- Contacteer:
Goed, hier ook maar even een reactie plaatsen ivm. mogelijke verbeteringen aan het ExtremA ontwerp. D'r loopt (inmiddels liep) een pittige discussie op DIYaudio tussen Bruno en mij, maar da's niet zo relevant, wat wel relevant is dat de ExtremA in de huidige configuratie een step-response heeft die voor verbetering vatbaar is.
Ik heb dit gesimuleerd en wat componentwaardes geschaald nav. een aantal berekeningen en volgens mij moet dit het gewenste resultaat gaan geven. Helaas beschik ik hier niet over een opgebouwde set ExtremA's dus kan e.e.a. niet verifiëren. Daarom doe ik graag een beroep op ExtremA eigenaren om deze modificatie uit te voeren. Het gaat om het uitwisselen van 4 condensatoren, die ik met alle liefde ter beschikking wil stellen.
Meer info in onderstaande post:
http://www.diyaudio.com/forums/solid-st ... ost4120252
Ik heb dit gesimuleerd en wat componentwaardes geschaald nav. een aantal berekeningen en volgens mij moet dit het gewenste resultaat gaan geven. Helaas beschik ik hier niet over een opgebouwde set ExtremA's dus kan e.e.a. niet verifiëren. Daarom doe ik graag een beroep op ExtremA eigenaren om deze modificatie uit te voeren. Het gaat om het uitwisselen van 4 condensatoren, die ik met alle liefde ter beschikking wil stellen.
Meer info in onderstaande post:
http://www.diyaudio.com/forums/solid-st ... ost4120252