Ik PM binnenkort wel ff een datum, moet toch naar Dordrecht om de tweeters op te gaan halen.
Proteus kloon
Moderator: Beheerdersteam
Re: Proteus kloon
Laten we elkaar niet van het werk houden, anders krijgen we het nooit af.
Ik PM binnenkort wel ff een datum, moet toch naar Dordrecht om de tweeters op te gaan halen.
Ik PM binnenkort wel ff een datum, moet toch naar Dordrecht om de tweeters op te gaan halen.
Re: Proteus kloon
Hierbij draag ik het vaandel van langzaam-bouwer over aan Bart-M. Hij heeft de Refmon-Fineermannetjes-stijl krap aan weten te verbeteren
Al hoewel, hij speelt er al mee... 
Re: Proteus kloon
Weer een stapje dichter bij de eindstreep. Doosje filtercomponenten is binnengekomen.
