Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
-
HansScheepers
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 02 jan 2020, 19:06
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mooi initiatief. Vooral omdat geluid en acoustiek zo verrassend verschillend kan zijn. Er zijn natuurkundige wetten, maar experimenteren blijft nodig
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik krijg nu op firefox op mn laptop de melding dat de verbinding niet beveiligd is als ik op de inlogpagina kom
'ingevoerde aanmeldingen kunnen worden onderschept'
'ingevoerde aanmeldingen kunnen worden onderschept'
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat krijg ik al jaren, geen probleem, misschien dat Mario (Marp) weet hoe dat komt?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
omdat t forum niet over een beveiligde verbinding werkt, zoals je bank of betaalpagina's dat wel doen. waar dat vroeger de norm was, vind firefox dat blijkbaar de moeite van t melden waard. In Chrome staat er ook een rode 3hoek met de text Not Secure in de browserbalk.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ben lang niet actief geweest, net weer ingelogd en het viel me ook op dat de verbinding niet beveiligd is. Ook de login-pagina niet, dus je credentials gaan onbeveiligd het internet over. Misschien de moeite waard om uit te zoeken of TLS aan kan voor het gehele forum?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Bugje: als je actieve onderwerpen aanklikt, zie je post's in de kantine niet.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Volgens mij is dat geen bug naar zo bedoeld... Mag wel zo blijven ook 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
yep, it is not a bug, it is a feature.
onderwerpen in bv t verkoop archief ook niet
onderwerpen in bv t verkoop archief ook niet
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
geen idee nog. t vermoeden iets bij Zylon, daar is de naam geregistreerd en loopt de DNS via. dat was t in elk geva de vorige paar keer dat we een vergelijkbare cold turkey periode hadden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
In dezelfde periode lag mijn internetverbinding via 4 G eruit ( T mobile).
Re: Wat vinden we van 't forum?
Haha ... ik had vanmorgen even een "retro" gevoel
Het is nu weer als vanouds.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Niet helemaal. De quotes zijn nu anoniem. Zeker met geneste quotes heel chaotisch. Dat mag van mij ook wel weer als vanouds met naam en datum. Ook ingevoegde plaatjes hebben tegenwoordig geen lege tussenregels meer.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Volledig eens met Peter, daarnaast kwam ik de volgende bugs nog tegen, zaken die bij de vorige versie wel goed gingen:
1) Bijlages en quotes worden ''koud', dus zonder afstand ertussen, tegen reacties aangeplakt, dit was voorheen niet zo, als je dan een aantal keer enter gaf dan zag je dat ook terug in je reactie, idem voor afstand eronder.
2) Plaatjes openen niet in een nieuw raampje als je erop klikt, dit was voorheen wel het geval, zeer irritant.
Re: Wat vinden we van 't forum?
2) Bij mij met dubbelklikken gaan de plaatjes wel open in een nieuw vensster, gebruik met Chrome is dan mogelijk een punt?
Enkel klikken ook.
Enkel klikken ook.
-
bart Luyckx
- Berichten: 722
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: Wat vinden we van 't forum?
Zeer tevreden over dit forum.
Wat ik zeer apprecieer is de hulp die wordt geboden door de medegebruikers. Dit helpt enorm om je kennis en kunde te verbeteren en je project tot een goed einde te brengen.
Wat soms minder is :
Bij sommige topics wordt er veel off topic gegaan en wordt het een soort van chatbox online.
Hierdoor zie je door de bos de bomen niet meer.
Zo was ik geintereseerd in het topic "3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77" maar vind nergens iets terug over het design.
Het zal er wel ergens instaan, maar met 310 pagina's is het oneindig lang om door te ploeteren.
Ergens een topic met een soort van samenvatting van builds lijkt me niet slecht. (of mogelijkheid om eerste melding in die zin aan te passen)
Samenvatting met foto's, buildplans en schema's. Eventueel aangevuld met een korte beschrijving hoe het tot stand is gekomen en de ervaringen die men heeft. Er kan altijd verwezen worden naar de topic waar de bouw tot stand is gekomen.
Keep up the good work

Wat ik zeer apprecieer is de hulp die wordt geboden door de medegebruikers. Dit helpt enorm om je kennis en kunde te verbeteren en je project tot een goed einde te brengen.
Wat soms minder is :
Bij sommige topics wordt er veel off topic gegaan en wordt het een soort van chatbox online.
Hierdoor zie je door de bos de bomen niet meer.
Zo was ik geintereseerd in het topic "3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77" maar vind nergens iets terug over het design.
Het zal er wel ergens instaan, maar met 310 pagina's is het oneindig lang om door te ploeteren.
Ergens een topic met een soort van samenvatting van builds lijkt me niet slecht. (of mogelijkheid om eerste melding in die zin aan te passen)
Samenvatting met foto's, buildplans en schema's. Eventueel aangevuld met een korte beschrijving hoe het tot stand is gekomen en de ervaringen die men heeft. Er kan altijd verwezen worden naar de topic waar de bouw tot stand is gekomen.
Keep up the good work
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nou noem je ook wel wat op ook...dat is wel hét MSN topic van dit forum.bart Luyckx schreef: ↑do 04 nov 2021, 11:19
Zo was ik geintereseerd in het topic "3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77" maar vind nergens iets terug over het design.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
dat was bij mij al een hele tijd (paar jaar) zo?
ik zie dat wel gewoon (Chrome, W10)
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat werkt hier met FF weer wel prima in w7 en w10
Mist hier ook met FF. Maar dat is niet zo erg.
